زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که متقاضی شرکت در پذیرش بدون آزمون دانشگاه های پردیس خودگردان 1400 هستند، باید با اطلاع از زمان ثبت نام این دانشگاه ها، در مهلت داده شده ثبت نام خود را انجام دهند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان ورودی بهمن از تاریخ 14 آذر ماه آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

یکی از دانشگاه هایی که بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند ، دانشگاه های پردیس خودگردان می باشد . داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه ها هستند می توانند با مطالعه لیست رشته های ارائه شده و شرایط پذیرش این دانشگاه ها، در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش ثبت نام خود را برای رشته مورد نظر انجام دهند.

متقاضیان پذیرش در دانشگاه های پردیس خودگردان باید دقت داشته باشند که این دانشگاه ها معمولا هم برای مهر و هم برای بهمن دانشجو می پذیرند و داوطلبانی که موفق به ثبت نام نیمسال اول این دانشگاه نشده اند می توانند برای بهمن ۱۴۰۰ شانس خود را امتحان کنند.

 

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور پردیس خودگردان بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه آغاز شده و تا تاریخ 20 آذر ادامه خواهد داشت.

 

با توجه به اهمیت اطلاع داوطلبان از تاریخ دقیق ثبت نام، در ادامه این مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان مهر و بهمن سال 1400 را ارائه داده ایم.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان بهمن 1400

دانشگاه پردیس خودگردان علاوه بر ورودی مهر ماه برای وردی بهمن ماه نیز به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرد. داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های پردیس خودگردان و مطالعه ان در زمان مقرر نسبت به ثبت نام و تکمیل مراحل انتخاب رشته خود اقدام کنند.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان بهمن ماه معمولا از اواخر آذر ماه آغاز می شود. در ادامه جزئیات زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان بهمن ماه 1400 آورده شده است.

 

زمان انتشار دفترچهزمان آغاز ثبت نامزمان پایان ثبت نامزمان تمدید شده
14 آذر14 آذر20 آذراعلام نشده

 

داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون از تاریخ تمدید مهلت ثبت نام ورودی بهمن ۱۴۰۰ دانشگاه های پردیس خودگردان مطلع شوند. 

 

شما می توانید با مراجعه به لینک زیر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان را مطالعه فرمایید تا بتوانید مطابق با آن ها تصمصم خود را برای ادامه تحصیل بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان مهر 1400

سازمان سنجش و آموزش کشور هر ساله با انتشار اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های  پردیس خودگردان مهر از جمله زمان آغاز، پایان و هم چنین زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام نیمسال اول را اعلام می کند.

 

هر ساله ثبت نام رشته های بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های پردیس خودگردان معمولا در محدوده زمانی اوایل مرداد ماه آغاز می شود و لذا احتمالا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان مهر ۱۴۰۰ نیز به همین شکل بوده و از اوایل مرداد آغاز می شود. در ادامه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان مهر 1400 ارائه شده است.

 

زمان انتشار دفترچهزمان آغاز ثبت نامزمان پایان ثبت نامزمان تمدید شده
12 مرداد14 مرداد20 مرداد15 شهریور

 

به محض تمدید شدن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان مهر 1400 این مقاله بروز رسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

شما می توانید برای اطلاع از جزئیات زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

در ادامه بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خود گردان

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان 1400، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

تاریخ 1 آذر 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه دارد.

 

تاریخ 7 شهریور 1400

مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه های پردیس خودگردان تا 15 شهریور تمدید شده است.

 

تاریخ 15 مرداد 1400

داوطلبان می توانند تا تاریخ 30 مرداد ماه سال جاری با مراجعه به سایت سنجش برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری مهر 1400 اقدام کنند.

 

تاریخ 14 مرداد 1400

آن دسته از داوطلبانی که در کنکور امسال ثبت نام نکرده اند می توانند از ساعت 16 امروز مورخ 14 مرداد برای ثبت نام خود اقدام کنند.

 

تاریخ 12 مرداد 1400

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور تجربی ، انسانی و پیوست دانشگاه های سراسری از سوی سازمان سنجش منتشر شده است .

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ زمان ثبت نام این دانشگاه ها از طریق سازمان سنجش اعلام می شود که بلافاصله در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس ورودی بهمن چه زمانی آغاز می شود؟ 

✔️ زمان ثبت نام این دانشگاه ها 14 آذر آغاز می شود و تا 20 آذر ادامه خواهد داشت که توضیحات آن در متن مقاله به تفصیل آمده است.



 

3- ✔️ ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر دانشگاه های پردیس خودگردان چه زمانی انجام می شود؟

✔️ معمولا ثبت نام این  ورودی از اوایل مرداد ماه انجام می شود که تاریخ دقیق آن پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در این مقاله منتشر می شود.

منبع : زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gwZl
نظرتان را بنویسید