سایت ثبت نام و اعلام نتایج سوابق تحصیلی sanjesh.org

سایت ثبت نام و اعلام نتایج سوابق تحصیلی sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در پذیرش دانشگاه های سراسری من جمله دولتی، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی، پیام نور و مجازی را دارند، باید در مهلت اعلام شده به صورت اینترنتی در سایت sanjesh.org نام نویسی کنند. ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی بهمن سال 1400 آغاز شده است.

 

 

سازمان سنجش و آموزش کشور مجری اصلی ثبت نام و سنجش و پذیرش داوطلبان متقاضی شرکت در دوره های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در سال ۱۴۰۰ می باشد. داوطلبانی که خواستار پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های دولتی، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی، پیام نور و مجازی هستند باید در مهلت مقرر برای ثبت نام وارد سایت sanjesh.org شوند.

پس از اتمام مهلت داده شده به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و انتخاب رشته محل های مورد نظر، سازمان سنجش به عنوان مجری این پذیرش اطلاعات و رشته های انتخابی داوطلبان را بررسی کرده و بر اساس معیار های معدل و سوابق، نتیجه قبولی شرکت کنندگان این دوره از پذیرش را از طریق سایت sanjesh.org اعلام می کند.

 

برای ثبت نام و مشاهده اعلام نتایج و ورود به سایت سازمان سنجش کلیک کنید.

 

ثبت نام بدون کنکور سایت سازمان سنجش

 

 

ورود به سایت سازمان سنجش از طریق آدرس sanjesh.org امکان پذیر است.

 

با توجه به موارد ذکر شده به منظور آشنایی هر چه بهتر داوطلبان با سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون آزمون 1400 در ادامه این مقاله به تفکیک جزئیات زمان فعال شدن و لینک ورود به سایت ثبت نام و اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی sanjesh.org را ارائه داده ایم.

 

سایت ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 1400

هر ساله سازمان سنجش همزمان با انتشار اطلاعیه و دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری، تاریخ آغاز و پایان ثبت نام و نحوه نام نویسی دوره را به داوطلبان اعلام می کند. ثبت نام ورودی بهمن پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

 

با توجه به اطلاعیه ای که از سوی سازمان سنجش در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال جاری منتشر شده است. نام نویسی پذیرش براساس سوابق تحصیلی بهمن سال جاری دانشگاه ها بصورت اینترنتی بوده و از 14 آذر ماه آغاز می شود و لذا لینک ثبت نام پذیرش بدون آزمون این دوره در این محدوده زمانی در سایت sanjesh.org فعال می باشد.

 

 

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات نام نویسی و شرکت در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها، مقاله زیر را مطالعه کنند.

حتما بخوانید: پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

 

 

سایت اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 1400

داوطلبانی که در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال جاری ثبت نام کرده اند باید پس از اتمام زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری، در انتظار اعلام شدن جواب قبولی و یا عدم قبولی خود در رشته های انتخابی باشند. معمولا نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مدتی پس از اتمام مهلت ثبت نام اعلام می شود.

 

با توجه به انجام ثبت نام ورودی بهمن سال ۱۴۰۰ پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های بدون آزمون مانند سال های گذشته به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود، نتایج داوطلبان نیز به صورت اینترنتی اعلام می شود که داوطلبان باید در تاریخ مشخص شده وارد سایت اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 1400 شده و جواب خود رامشاهده کنند.

 

با توجه به رویه و زمانبندی اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هر ساله و اطلاعیه سازمان سنجش لینک مشاهده نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال 1400 در هنگام اعلام نتایج فعال خواهد شد.

 

 

لینک نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰ به محض فعال شدن در اینجا قرار خواهد گرفت.

 

آخرین اخبار مرتبط با اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان می توانند برای اطلاع از اسامی قبول شدگان این دوره از پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها، مقاله زیر را مطالعه کنند. 

 

در ادامه بخوانید: اسامی پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی

 

 

 

 

 

در صورتی که پس از مطالعه مقاله معرفی سایت ثبت نام و اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۰ به نشانی sanjesh.org، مشکل و یا سوالی در خصوص نام نویسی و انتشار جواب پذیرش این دانشگاه ها دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را جویا شوید.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

تاریخ 1 آذر 1400

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز شده و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از چه طریقی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود که با آغاز مهلت نام نویسی لینک ثبت نام در این مقاله نیز فعال می شود.



 

2- ✔️ لینک ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی چه مدت فعال می ماند؟

✔️ مهلت ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از 14 آذر ماه لغایت 20 آذر ماه خواهد بود که در متن مقاله به تفصیل توضیح داده شده است.



 

3- ✔️ اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی به صورت اینترنتی اعلام می شود که به محض انتشار جواب پذیرش در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع : سایت ثبت نام و اعلام نتایج سوابق تحصیلی sanjesh.org

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OrmE
نظرتان را بنویسید