زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

افرادی که داوطلب ثبت نام بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه های غیر انتفاعی 1400 هستند، باید در مهلت تعیین شده برای ثبت نام این دانشگاه ها اقدام به نام نویسی کنند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی ورودی بهمن از تاریخ 14 آذر آغاز شده و تا تاریخ 20 آذر ادامه خواهد داشت. 

 

 

دانشگاه های غیر انتفاعی که جزو دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند، مانند سایر دانشگاه های کشور بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. پذیرش بدون آزمون در این دانشگاه ها سالیانه 2 بار برای ورودی نیمسال اول و نیمسال دوم برگزار می شود.

داوطلبانی که متقاضی پذیرش سال ۱۴۰۰  این دانشگاه ها هستند، باید با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی از شرایط پذیرش و رشته های ارائه شده این دانشگاه ها مطلع شوند. در مرحله بعد داوطلبان واجد شرایط می توانند در زمان تعیین شده ثبت نام خود را برای دانشگاه مورد نظر انجام دهند.

 

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه شروع شده و تا تاریخ 20 آذر ادامه خواهد داشت. 

 

لذا به منظور اطلاع رسانی دقیق و به موقع به داوطلبان متقاضی این دانشگاه در ادامه این مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 را برای ورودی مهر و بهمن ارائه داده ایم.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، دانشگاه های غیر انتفاعی علاوه بر ورودی نیمسال اول، یعنی مهر ماه سال جاری برای ورودی نیمسال دوم یعنی بهمن ماه سال 1400 نیز بصورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند.

 

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ماه از تاریخ 14 آذر ماه آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه خواهد داشت و داوطلبان می توانند در این تاریخ اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی کنند.

 

 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر شروع می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه خواهد داشت.

 

زمان ثبت نام مقاطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ۱۴۰۰ نیز به شرح زیر می باشد :

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن
مقطعتاریخ شروع  ثبت نامتاریخ پایان ثبت نام
کاردانی پیوسته18 آذر ماه24 آذر ماه
کاردانی به کارشناسی16 آذر ماه22 آذر ماه

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی به لینک زیر مراجعه نمایید.

حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400

در هر دوره از پذیرش بدون ازمون دانشگاه غیر انتفاعی از جمله ورودی مهر ماه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می شود. داوطلبان موظف هستند در زمان تعیین شده با دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی از جزئیات ثبت نام مطلع شده و برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.

 

در طی سال های اخیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی ورودی مهر در محدوده زمانی اوایل مرداد آغاز شده است لذا با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400 از 14 مرداد آغاز شده و تا 18 مرداد ادامه دارد. همچنین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی تا 15 شهریور تمدید شده است.

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400 آغاز می شود.

 

زمان ثبت نام مقاطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر ۱۴۰۰  نیز به شرح زیر می باشد :

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400
مقطعتاریخ ثبت نام
کاردانی پیوسته30 خرداد لغایت 6 تیر ماه
کاردانی به کارشناسی23 خرداد ماه لغایت 30 خرداد

 

برای به دست آوردن اطلاعات کامل در خصوص شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی، شما می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام بدون کنکوردانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰  سوال یا ابهامی در خصوص زمان و مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی دارید می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

تاریخ 1 آذر 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه دارد.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام ورودی مهر دانشگاه های غیر انتفاعی چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ معمولا ثبت نام این ورودی از اوایل مرداد  ماه آغاز می شود که به محض اعلام تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه های غیر انتفاعی چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ ثبت نام نیمسال دوم این دانشگاه ها از 14 آذر ماه آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت. توضیحات تکمیلی آن در متن مقاله آمده است.



 

3- ✔️ آیا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی تمدید شده است؟  

✔️ خیر. اما به محض تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.

منبع : زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7gA8
نظرتان را بنویسید