اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان کنکور ارشد وضعیت قبولی یا عدم قبولی آن ها را مشخص می کند. نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مدتی پس از برگزاری این آزمون منتشر می شود. داوطلبین موظف هستند در تاریخ معین شده به سایت سنجش مراجعه کنند.

 

 

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پس از اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه، خود می توانند نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را به صورت اینترنتی مشاهده کرده و از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند. جواب انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 به صورت مجزا اعلام شده و امکان ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس را برای پذیرفته شدگان این مرحله فراهم می کند.

این داوطلبان به منظور اطلاع از نتایج کارشناسی ارشد، می بایست اخبار و اطلاعیه های منتشر شده را دنبال کنند و در موعد مقرر نسبت به مشاهده نتیجه و دریافت کارنامه خود اقدام نمایند. در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد محل قبولی داوطلب مشخص شده و امکان ثبت نام و ادامه تحصیل برای پذیرفته شدگان این آزمون فراهم می شود.

بدین منظور مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان پرداخته و اولین رشته محل دارای ظرفیت را به عنوان محل قبولی اعلام می کند. در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می پردازیم.

 

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

کلیه داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1401 مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد شده و با مراجعه به سایت azmoon.org فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل کرده اند، می بایست اخبار و اطلاعیه های مختلف در خصوص زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دنبال نمایند.

 

زمان اعلام نتایج این آزمون هنوز اعلام نشده، اما با توجه به سال های گذشته پیش بینی می کنیم، در صورت برگزاری این آزمون در تاریخ معین شده توسط سازمان سنجش، نتایج نهایی احتمالا در شهریور 1401 منتشر خواهند شد.

 

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 1401 هنوز مشخص نیست اما به محض انتشار تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

به دلیل تغییرات احتمالی در زمانبندی کنکور ارشد دانشگاه آزاد به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از زمان دقیق اعلام جواب نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مطلع شوند. 

 

همچنین داوطلبانی که منتظر اعلام نتایج ارشد سراسری هستند می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 1401

 

 

نحوه اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

همان طور که در مقاله توضیح داده شد، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 به صورت مجزا و در سایت azmoon.org انجام می شود. از این رو انتظار می رود نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز از طریق همین سایت اعلام شود، اما به دلیل تغییرات صورت گرفته در سه سال گذشته ممکن است شاهد انتشار این نتایج توسط سازمان سنجش باشیم.

 

در قسمت زیر راهنمای تصویری نحوه مشاهده جواب نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش را ارائه داده ایم که در صورت تغییر بروزرسانی خواهد شد. 

 

راهنمای تصویری :

 

در صورت اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش ، کافی است به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه کرده و وارد سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۱ شوید.

 

نتیجه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

 در صفحه بعد روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید. 

 

نتیجه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

 دو روش جستجو در اختیار شما قرار می گیرد که بر اساس آن می توانید به میز کار خود وارد شده و از سرویس های مربوطه بهره مند شوید.

 

روش اول : جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام

 

روش دوم : بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی

 

 

نتیجه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 پس از وارد شدن به میز کار خود گزینه مشاهده "نتیجه نهایی" را انتخاب نمایید.

 

نتیجه نهایی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

 در صورت قبولی در این مرحله، نام و کد رشته محل قبولی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به شما نشان داده خواهد شد. در غیر این صورت وضعیت قبولی شما "مردود" خواهد بود. 

 

توجه : داوطلبان برای استفاده از این سامانه باید به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی داشته یا در صورت فراموشی نسبت به بازیابی شماره پرونده ارشد اقدام نمایند. دریافت این اطلاعات از طریق ثبت درخواست در سازمان سنجش فراهم خواهد شد. 

 

نتیجه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

 

 

 لازم به ذکر است راهنمای تصویری فوق مربوط به اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال قبل می باشد.  در صورت بروز تغییر در این مراحل، تصاویر بروزرسانی خواهند شد.

 

در صورت تمایل به کسب اطلاعات درباره نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد، می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401

 

 

 

 

 

 

مشاوره اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

طبق روال سالیان گذشته داوطلبانی که با برنامه ریزی به مطالعه منابع مفید پرداخته و با هدف قبولی در دانشگاه آزاد به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می پردازند، به جواب قابل قبولی دست خواهند یافت، اما در این میان با داوطلبانی نیز مواجه خواهیم بود که به دلیل انتخاب رشته اشتباه جزو پذیرفته شدگان این مرحله نیستند.

 

این داوطلبان می توانند از روش های دیگر برای ادامه تحصیل در این مقطع استفاده نمایند. تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، یکی از این روش هاست که البته به دلیل مصوبات وزارت علوم احتمال برگزاری آن کم می باشد. از این رو ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401 یا شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال بعد، می تواند گزینه های مناسبی برای تخمین شانس قبولی در مقطع فوق لیسانس باشد. 

 

متقاضیان دانشگاه می توانند سوالات خود را در خصوص اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را از کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا بپرسند. راه ارتباطی داوطلبان با مشاوره این مرکز سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد. همچنین به داوطلبان توصیه می کنیم، با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا و دنبال کردن صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا از زمان دقیق اعلام کارنامه نهایی ارشد ۱۴۰۱ سریع تر مطلع شوند.

 

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

✔️ احتمالا نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1401 مانند سال های پیش در سایت سازمان سنجش منتشر شود که جزئیات آن در متن مقاله موجود است.



 

2- ✔️ آیا در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 امکان ثبت درخواست بررسی اولویت های بعدی وجود دارد؟

✔️ با توجه به متن مقاله، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان پرداخته و اولین رشته محل دارای ظرفیت را به عنوان محل قبولی اعلام می کند



 

3- ✔️ آیا نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 همزمان با دانشگاه های سراسری اعلام می شود؟

✔️ با توجه به متن مقاله، همزمانی اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به تصمیم سازمان سنجش بستگی داشته و در موعد مقرر مشخص می شود.

منبع : اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nwgW
نظرتان را بنویسید