خانواده آقای هاشمی / دانلود کتاب تعلیمات اجتماعی سوم دبستان دهه شصتی ها

خانواده آقای هاشمی / دانلود کتاب تعلیمات اجتماعی سوم دبستان دهه شصتی ها
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سحر نظری
نمی‌توان گفت همه ی خاطرات بچه های دهۀ 60 زیبا و شیرین بوده‌اند اما جنس اتفاقات و شیوه زندگی در آن دوران به گونه‌ای بود که نوستالژی‌ها و به‌ یادگاری های زیادی را برجا گذاشت.

بچه‌های آن دوران جز دو شبکه نیمه‌ وقت تلویزیونی تفریح خانگی نداشتند و اغلب اوقات ناچار بودند سریال‌های مخصوص بزرگترها را هم تماشا کنند. همچنان‌ که بزرگ‌ترها هم کارتون‌ها و برنامه‌های کودک و نوجوان را می‌دیدند.

آنها که کتاب‌های دبستان دهه 60 را به عنوان کتاب‌های درسی‌ می‌خواندند، امروز جزئیاتی از آنها به یاد دارند که شاید از کتاب‌های قصه‌ای که خوانده‌اند در ذهن نداشته باشند. نکته ماجرا کجاست؟ به‌طور حتم نویسندگان و برنامه‌ریزان این کتاب‌ها نقش مهمی در ماندگاری و خاطره‌انگیزی کتاب‌های درسی داشته‌اند.

حتما شما هم کتاب اجتماعی سوم دبستان را با خانوادۀ هاشمی به یاد دارید. با نقاشی‌ها و روایتی که از آن در ذهن داریم: «اتوبوس از پیچ و خم جاده می‌گذشت و از شیراز دور می‌شد. ناگهان چشم بچه‌ها در دامن صحرا به تعدادی چادر افتاد که در کنار هم برپا شده بود. علی از پدر پرسید: پدر جان این چادرها چیست؟ آقای هاشمی گفت: پسرم، این چادرها مال یکی از ایل‌ها و عشایر استان فارس است...»

یادش بخیر.


دانلود از اپ استور
https://linkp.ir/Elmm

دانلود از سیب اپ
https://linkp.ir/GZor

دانلود از گوگل پلی
https://linkp.ir/JZr9

دانلود با لینک مستقیم
https://linkp.ir/KOvl

دریافت برای اجرا در ویندوز
https://linkp.ir/Lgwp
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MjxP
نظرتان را بنویسید