تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 99 ، موظفند در مهلت تعیین شده ورودی مورد نظر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . معمولا مهلت ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر و بهمن دانشگاه های سراسری به مدت 7 الی 10 روز از سوی سازمان سنجش تمدید می شود .



دانشگاه های سراسری در طول هر سال تحصیلی 2 بار برای ورودی نیمسال اول ( مهر ماه ) و نیمسال دوم ( بهمن ماه ) به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی ، دانشجو می پذیرند . پذیرش بدون آزمون دانشگاه سراسری 99 برای هر دو ورودی ، زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود و لذا جزئیات پذیرش هر دوره از سوی این سازمان تعیین شده و به داوطلبان اطلاع رسانی می شود .

مهم ترین نکته ای که داوطلبان باید به آن توجه داشته باشند ، تکمیل فرآیند ثبت نام و انتخاب رشته در زمان مقرر می باشد ، چرا که خارج از مهلت تعیین شده امکان پذیرش دانشجو از سوی دانشگاه ها وجود ندارد . سازمان سنجش برای هر ورودی مهلتی را مشخص می کند و داوطلبان باید در فرصت تعیین شده نسبت به تکمیل فرآیند نام نویسی اقدام کنند .

البته با توجه به امکان عدم اطلاع رسانی و یا عدم دسترسی به مدارک ثبت نامی ، مهلت ثبت نام معمولا به مدت چند روز تمدید می شود . از این رو در ادامه این مقاله تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر و بهمن 99 را ارائه داده ایم .



تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 99
دانشگاه های سراسری برای ورودی مهر ماه علاوه بر پذیرش با کنکور سراسری ، به صورت بدون آزمون نیز در برخی از رشته محل ها دانشجو می پذیرند . پذیرش بدون آزمون در رشته هایی از گروه های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان در دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس های خودگردان ، غیرانتفاعی و پیام نور انجام می شود .



 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی مهر 99 کمی متفاوت تر از سال گذشته انجام می شود . طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری که بدلیل کرونا به تعویق افتاده بود ، همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام خواهد شد . خاطر نشان می شود که جزئیات زمان دقیق ثبت نام نیمسال اول دانشگاه های سراسری در بازه مرداد ماه اعلام خواهد شد .



 با توجه به این موضوع و با استناد به رویه سال های گذشته که ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر سراسری به مدت یک هفته الی 10 روز تمدید شده ، پیش بینی می شود در انتهای فرصت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 99 نیز فرصتی مجدد به همین میزان به داوطلبان داده شود .





به محض تمدید شدن زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 99 ، این مقاله بروزرسانی خواهد شد



هم چنین داوطلبان متقاضی نام نویسی بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 99 می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 99 مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری









تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 99
همانطور که پیش از این اشاره شد ، دانشگاه های سراسری علاوه بر ورودی مهر برای ورودی بهمن ماه نیز به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرند . پذیرش ورودی نیمسال دوم این دانشگاه ها تحت عنوان تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه های سراسری مطرح می شود و به خودی خود فرصتی مجدد برای نام نویسی داوطلبانی که موفق به ثبت نام ورودی مهر نشده اند ، می باشد .



 ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه های سراسری نیز زیر نظر سازمان سنجش انجام می شود و لذا زمان ثبت نام نیز نیز از سوی این سازمان تعیین می شود . در طی سال های اخیر ثبت نام ورودی نیمسال دوم دانشگاه های سراسری از اواخر آبان ماه لغایت اواخر بهمن ماه انجام شده است و پیش بینی می شود همین رویه برای سال 99 نیز صدق کند .



 با توجه به این رویه و با استناد به روند سال گذشته که ثبت نام بدون کنکور ورودی بهمن دانشگاه های سراسری به مدت 10 روز تمدید شده ، پیش بینی می شود در انتهای زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 99 نیز فرصتی مجدد به همین میزان به داوطلبان داده شود .





به محض تمدید شدن زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 99 ، این مقاله بروزرسانی خواهد شد



هم چنین داوطلبان متقاضی نام نویسی بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 99 می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 99 مطلع شوند . داوطلبان به منظور اطلاع از رشته های ارائه شده هر ورودی می توانند پیش از اقدام به ثبت نام ، مقاله زیر را مطالعه کنند .

حتما بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری


اگر پس از مطالعه مقاله تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر و بهمن 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



هم چنین داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر یا بهمن 99 نشده اند ، می توانند برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه های آزاد ثبت نام کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- آیا مهلت ثبت نام ورودی مهر دانشگاه های سراسری تمدید می شود ؟
معمولا هر ساله ثبت نام ورودی مهر این دانشگاه ها به مدت 7 الی 10 روز تمدید می شود که به محض تمدید مهلت در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- آیا ویرایش اطلاعات داوطلبی در فرصت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، امکان پذیر است ؟
بله . همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان در مهلت ارائه شده می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود نیز اقدام کنند .




3- آیا زمان ثبت نام بدون آزمون ورودی بهمن دانشگاه های سراسری تمدید می شود ؟
  معمولا هر ساله زمان ثبت نام ورودی بهمن این دانشگاه ها به مدتچند روز تمدید می شود که به محض تمدید مهلت نام نویسی در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9ZwZ
نظرتان را بنویسید