اعلام نتایج مصاحبه آزمون قضاوت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
شرکت کنندگان آزمون قضاوت سال 1398 که موفق به پذیرش در آزمون کتبی و مرحله تایید صلاحیت ( بررسی مدارک ) شده اند ، با موفقیت در مصاحبه علمی می توانند برای تصدی امر قضا پذیرش نهایی شوند . داوطلبان به منظور اطلاع از پذیرش نهایی خود می توانند 10 روز پس از انجام مصاحبه نتایج خود را در سامانه جذب قوه قضاییه مشاهده کنند .




فارغ التحصیلان رشته های حقوق ، الهیات و رشته های حوزوی می توانند برای ورود به منصب قضا در آزمون قضاوت ثبت نام کرده و پس از طی مراحل پذیرش وارد حیطه قضاوت شوند . مراحل پذیرش تصدی امر قضا سال 98 شامل آزمون کتبی ، تایید مدارک و صلاحیت و مرحله مصاحبه علمی می باشد . مدتی پس از پشت سر گذاشتن هر یک از این مراحل ، نتایج پذیرش و یا عدم پذیرش مرحله مذکور به داوطلبان اطلاع رسانی می شود .

داوطلبانی که تا به مرحله مصاحبه علمی رسیده اند می توانند مدتی پس از اتمام مصاحبه های مربوطه ، نتایج و کارنامه علمی خود را دریافت کرده و برای مراحل نهایی اقدام کنند . لذا به منظور آگاه سازی داوطلبان آزمون تصدی امر قضا 98 ، در ادامه این مقاله زمان اعلام نتایج آزمون قضاوت 98 و مراحل و راهنمای مشاهده نتایج این آزمون ارائه شده است .



زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون قضاوت 98
داوطلبان شرکت کننده آزمون تصدی منصب قضا ، که پس از اعلام نتایج آزمون قضاوت دعوت به مصاحبه علمی شده اند ، باید در زمان تعیین شده در حوزه آزمون شفاهی حاضر شده و در مصاحبه علمی شرکت کنند . در نهایت پذیرفته شدگان این مرحله موفق به پذیرش در آزمون قضاوت شده و برای فعالیت در تصدی منصب قضا جذب می شوند .



معمولا در هر دوره از برگزاری مصاحبه علمی قضاوت ، مدتی پس از اتمام مصاحبه ها ، نتایج نهایی پذیرش داوطلبان ( حوزوی و دانشگاهی ) از سوی مرکز جذب قوه قضاییه اعلام می شود . نتایج مصاحبه آزمون قضاوت 98 در تاریخ 10 خرداد ماه از طریق معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام شده است .





نتایج و کارنامه مصاحبه آزمون قضاوت سال 98 منتشر شده است .



داوطلبانی که موفق به پذیرش این دوره از آزمون قضاوت 98 نشده اند ، مجاز هستند تا در آزمون دوره بعد نام نویسی و شرکت کنند . متقاضیان به منظور اطلاع از جزئیات ثبت نام آزمون قضاوت سال جاری می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون قضاوت


نحوه اعلام نتایج مصاحبه آزمون قضاوت 98
معمولا در هر دوره از پذیرش تصدی منصب قضا ، نتایج نهایی مصاحبه علمی داوطلبان متقاضی این آزمون از طریق معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام می شود . نتایج مصاحبه آزمون قضاوت 98 نیز از سوی این مرکز اعلام شده و داوطلبان به منظور مشاهده نتایج خود باید به سامانه جذب اختصاصی تصدی منصب قضا به آدرس jazb.qazahrm.ir مراجعه کنند .



 مراحل مشاهده نتایج مصاحبه آزمون قضاوت 98 :



1 - مراجعه به سامانه جذب اختصاصی تصدی منصب قضا به نشانی jazb.qazahrm.ir 

2 - انتخاب گزینه کارنامه نتایج مصاحبه علمی جذب عمومی دانشگاهیان / حوزویان

3 - وارد کردن شماره شناسنامه ، کد ملی و تاریخ تولد

4 - ورود به سامانه و مشاهده کارنامه نتایج نهایی مصاحبه



 راهنمای تصویری مشاهده نتایج مصاحبه آزمون قضاوت 98 :



1 - جست و جوی عبارت " jazb.qazahrm.ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " سامانه اعلام نتایج جذب قضات ، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه "







3 - ورود به سامانه اعلام نتایج و انتخاب یکی از گزینه های " اعلام نتایج مصاحبه علمی جذب عمومی سال 1398 - حوزویان " و یا " اعلام نتایج مصاحبه علمی جذب عمومی سال 1398 - دانشگاهیان "







4 - وارد کردن شماره شناسنامه ، کد ملی و تاریخ تولد و انتخاب گزینه " مشاهده نتیجه مصاحبه " 









برای ورود به سامانه اعلام نتایج مصاحبه آزمون قضاوت 98 کلیک کنید



داوطلبانی که در این دوره از برگزاری آزمون قضاوت موفق به پذیرش نشده اند ، می توانند علاوه بر آزمون قضاوت دوره بعد در آزمون وکالت نیز شرکت کنند . متقاضیان می توانند به منظور اطلاع از جزئیات ثبت نام آزمون وکالت مقاله زیر را مطالعه کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت


اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج مصاحبه آزمون قضاوت 98 ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



هم چنین به داوطلبان توصیه می شود در صورت عدم پذیرش ، علاوه بر آزمون قضاوت 99 در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 99 نیز ثبت نام کرده و شانس خود را برای پذیرش در این آزمون نیز امتحان کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه



سوالات متداول


1- نتایج مصاحبه آزمون قضاوت چه زمانی اعلام می شود ؟
معمولا مدتی پس از اتمام مصاحبه های علمی ، نتایج نهایی مصاحبه داوطلبان اعلام می شود که به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- از چه طریقی می توان نتایج مصاحبه آزمون قضاوت را مشاهده کرد ؟
نتایج مصاحبه این آزمون به صورت اینترنتی اعلام می شود که نحوه مشاهده نتایج در این مقاله ارائه شده است .




3- نتایج مصحبه قضاوت از طریق کدام سامانه اعلام می شود ؟
نتایج از طریق سامانه معونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام می شود و به محض اعلام نتایج لینک مشاهده نتایج مصاحبه در این مقاله فعال می شود .

منبع : اعلام نتایج مصاحبه آزمون قضاوت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0ZkK
نظرتان را بنویسید