ممنوعیت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد ، در مراکز و واحد های وابسته دانشگاه پیام نور لغو شد .
به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالرضا اوحدی همدانی مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی در نامه ای به مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اعلام کرد : « با توجه به بند یک جلسه 15 در تاریخ 4 مرداد 99 شور ای سنجش و پذیرش دانشجو ، پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد ، در مراکز و واحدهای وابسته به آن دانشگاه لغو شده است .

اما کماکان ملاحظه می شود موسسات آموزشی تبلیغات زیادی برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به شیوه فراگیر و بدون کنکور در دانشگاه پیام نور را از طریق رسانه ها و شبکه های مجازی انجام می دهند که این امر می تواند منجر به انحراف عمومی شده و زمینه را برای سودجویی و کلاهبرداری از متقاضیان فراهم آورد .

دستور فرمایید مراتب به نحو مقتضی و از طریق رسانه های عمومی و نشریات کثیرالانتشار به اطلاع عموم مردم و متقاضیان ورود به مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه رسانده شود. تا از هرگونه تبلیغات سوء استفاده های احتمالی توسط موسسات آموزشی جلوگیری به عمل آید . »

منبع : ممنوعیت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z3VY
نظرتان را بنویسید