کاربرد فیلر چیست؟

کاربرد فیلر چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
البرز

فیلرها یا پرکننده های پوست موادی هستند که می توانند برای ترمیم فرورفتگی ها، چین و چروک ها و بافت های از دست رفته استفاده شوند. همچنین اگر تمایل به افزایش حجم در یک قسمت از صورت یا بدن وجود داشته باشد. تزریق فیلر بهترین راه برای دستیابی به حجم بیشتر و شکل بهتر است. در ادامه این بحث فیلرها و کاربرد آنها به طور کامل ارائه خواهد شد.
فیلر چیست؟
فیلرها به تزریق ژل که به صورت موضعی در زیر پوست تزریق می شوند و باعث ایجاد نقص و زیبایی نواحی مانند لب، چانه، گونه، زیر چشم و ... می شوند. بخشی که نیاز به حجیم شدن دارد یا می توان آنها را تهیه کرد و به سادگی توسط پزشک تزریق کرد. با این حال، به طور کلی اعتقاد بر این است که فیلر ژل است و چربی اغلب به عنوان پرکننده در نظر گرفته نمی شود.

البته یکی از بهترین و ماندگارترین فیلرها چربی حذف شده از بدن است که عوارضی مانند آلرژی ایجاد نمی کند. و اگر پزشک متخصص در برداشت، تهیه و تزریق چربی باشد، می تواند با نتایج طولانی مدت همراه باشد.

تزریق فیلر برای چیست؟
فیلرها 4 کاربرد اصلی دارند که به شرح زیر است:

پرکننده ها با خواص پر کنندگی خود؛ آنها می توانند چین و چروک و خطوط صورت را به خوبی پر و پوشش دهند. چین و چروک، خنده و خطوط افقی روی پیشانی با تزریق فیلر به خوبی پوشانده شده و از بین می روند.
همچنین می توان از این مواد برای تسطیح اسکارهای آتروفیک یا فرورفته همراه با روش هایی مانند زیر جلدی استفاده کرد.
یکی از کاربردهای اصلی تزریق فیلر مربوط به تقارن اندام های صورت است. در بسیاری از افراد، گونه ها، شقیقه ها یا لب ها به دلایل مختلف متقارن نیستند. تزریق فیلر می تواند یکی از اصول زیبایی یعنی حفظ تعادل و تقارن را از طریق تقارن اجزای صورت برقرار کند.
رایج ترین استفاده از تزریق فیلر برای افرادی است که می خواهند حجم بیشتر و فرم بهتری را در قسمتی از صورت یا بدن تجربه کنند. این کاهش حجم از ابتدا وجود داشته و به صورت ژنتیکی و یا به مرور زمان ناشی از افزایش سن، کاهش وزن، سبک زندگی و ... بوده است. در هر صورت تزریق فیلر برای این موارد می تواند با بهترین نتیجه همراه باشد.
فیلرها کجا تزریق می شوند؟
فیلرها به نواحی بدن مانند سینه، باسن و پشت دست ها تزریق می شود تا دست ها را جوان کند. و نقاطی از صورت که با تزریق فیلر جوان شده و با افزایش حجم همراه است عبارتند از:

تزریق فیلر گونه، چانه و فک برای کانتور یا فرم دادن به صورت
تزریق فیلر لب
تزریق فیلر خط خنده
تزریق فیلر زیر چشم
خط اخم و خطوط افقی پیشانی را تزریق کنید
فیلر را به خطوط اطراف چشم تزریق کنید.
آیا تزریق فیلر دائمی است؟
پرکننده ها بر اساس دوام به 3 دسته زیر تقسیم می شوند:

پر کردن دائمی
همانطور که از نام آن پیداست، این پرکننده ها توسط بدن تجزیه پذیر نیستند و به طور دائم در بافت باقی می مانند. یکی از این ژل ها خانواده پلی آکریل آمید است. یکی از این ژل ها خانواده پلی آکریل آمید است. تزریق چربی به عنوان پرکننده طبیعی در صورتی که به خوبی تزریق شود و پزشک مهارت لازم برای انجام این عمل را داشته باشد. این می تواند سال ها بدون عوارض جانبی باقی بماند..

نظرتان را بنویسید