زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 به صورت جداگانه و در بازه زمانی مشخصی صورت گرفته و امکان انتخاب 100 کد رشته محل را برای داوطلبان مجاز فراهم می کند . متقاضیان باید ضمن اطلاع از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 به سایت این مرکز مراجعه کرده و نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند .



امسال بر خلاف سال های گذشته ، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 تنها در رشته های پیراپزشکی گروه تجربی و سایر گروه های آزمایشی ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان به صورت جداگانه و از طریق سایت azmoon.org انجام می شود به طوریکه داوطلبانی که قصد انتخاب رشته پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد را دارند باید از طریق تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش اقدام کنند .

بنابراین داوطلبانی که اولا مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند و در گروه های آزمایشی ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان آزمون داده اند و در گروه تجربی قصد انتخاب رشته پیراپزشکی ها را دارند باید منتظر اطلاعیه های تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 99 باشند تا به محض آغاز این زمان ، فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 را تکمیل کنند .

با توجه به اهمیت این زمان برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد در ادامه این مقاله به بررسی زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 99 پرداخته ایم تا داوطلبان از این بازه زمانی جا نمانند .



زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 99
معمولا هر سال چند روز بعد از شروع زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد آغاز می شود . در حال حاضر سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، اطلاعیه ای مبنی بر تعیین زمان دقیق انتخاب رشته از سوی دانشگاه آزاد منتشر نکرده ، در صورت انتشار اطلاعیه جدید مبنی بر اعلام تاریخ دقیق شروع فرآیند انتخاب رشته آزاد 99 ، این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



به محض مشخص شدن زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 ، مقاله به روز رسانی می شود .



 داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا ، از آخرین اخبار مرتبط با دانشگاه آزاد مطلع شوند . 



بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد










همانطور که گفته شد انتخاب رشته 4 رشته پرطرفدار پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد به صورت یک پارچه با انتخاب رشته دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش انجام می شود . به داوطلبان توصیه می شود برای اطلاع از جزئیات دقیق این انتخاب رشته مقاله زیر را مطالعه کنند .

در ادامه بخوانید : راهنمای انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد



 در نظر داشته باشید مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا می توانند فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 را از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا به بهترین نحو ممکن برای داوطلبان تکمیل نمایند .












سوالات متداول


1- انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری به طور همزمان انجام می شود ؟
طبق متن مقاله ، زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد مدتی پس از انتخاب رشته دانشگاه های سراسری صورت می پذیرد .




2- داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، مجاز به انتخاب چند کد رشته می باشند ؟
مطابق متن مقاله امکان انتخاب 100 کد رشته محل برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود دارد .




3- انتخاب رشته دانشگاه آزاد در چه زمانی انجام می شود ؟
هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر نشده به محض اطلاع رسانی این مقاله به روز رسانی خواهد شد .

منبع : زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/w1pX
نظرتان را بنویسید