ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری

ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش هر سال همزمان با شروع فرآیند انتخاب رشته امکان حذف ، اضافه ، جابه جا نمودن اولویت ها را در اختیار همه متقاضیان قرار می دهد . بنابراین داوطلبانی که به هنگام اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود دچار خطا و اشتباه شده اند با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند فرم انتخاب رشته خود را ویرایش نمایند .




تمامی داوطلبانی که در زمان برگزاری کنکور سراسری 99 ، در جلسه کنکور حضو داشته اند و بر اساس کارنامه اولیه ، مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند بعد از مشاهده دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی خود در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند .

توجه داشته باشید امکان ویرایش انتخاب رشته همزمان با شروع انتخاب رشته کنکور سراسری 99 از طریق سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org وجود خواهد داشت . بدین معنا که داوطلبان کنکور سراسری پس از پایان مراحل انتخاب رشته و تایید نهایی و دریافت پرینت انتخاب رشته خود درصورت تمایل می توانند  تا پایان زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 با مراجعه مجدد به سایت انتخاب رشته ، نسبت به جابجایی اولویت در انتخاب ها ، حذف یا اضافه نمودن یک رشته محل ، انتخاب های خود را ویرایش نمایند .

داوطلبان برای ویرایش انتخاب رشته خود می بایست از طریق سایت سنجش وارد لینک انتخاب رشته شده و گزینه ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری 99 را انتخاب نمایید و پس از وارد نمودن اطلاعات درخواستی ، نسبت به مشاهده و ویرایش انتخاب رشته خود اقدام نمایید . در ادامه زمان و نحوه ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری 99 در اختیار داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم قرار گرفته شده است . 



زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری 99
سازمان سنجش همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته کنکور 99 ، امکان جابجایی اولویت در انتخاب ها ، حذف یا اضافه نمودن یک رشته محل را به داوطلبان خواهد داد . در حال حاضر زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، اعلام نشده و به محض مشخص شدن زمان دقیق آن ، مقاله به روز رسانی خواهد شد .

به داوطلبان توصیه می شود با عضویت در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 و مهلت ویرایش این مرحله آگاه شوند .



به محض مشخص شدن زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، مقاله به روز رسانی می شود .

بیشتر بخوانید: ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد










نحوه ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری 99
متقاضیان برای ویرایش انتخاب رشته کنکور 99 ، می بایست وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوند سپس از منوی سمت راست گزینه سراسری را انتخاب کرده و پس از اینکه به صفحه بعد هدایت شدند ، روی لینک انتخاب رشته کنکور سراسری کلیک نمایند .

بعد از ورود به صفحه بعد ، در منوی سمت راست ، گزینه ویرایش اطلاعات را انتخاب نمایند تا به صفحه فرم انتخاب رشته هدایت شوند . در این صفحه بعد از ورود به صفحه انتخاب رشته ، داوطلبان امکان ویرایش رشته محل های ثبت شده خود را دارند و بعد از اعمال تغییرات در انتخاب های خود باید بر روی لینک ثبت نهایی کلیک نمایند .

در نظر داشته باشید سامانه انتخاب رشته کنکور 99 طوری طراحی شده که داوطلبان می بایست کلیه رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب نموده سپس دکمه ثبت نهایی را کلیک کنند . به عبارتی داوطلب در هر بار ویرایش فقط مجاز به یک بار زدن دکمه ثبت نهایی می باشد .


مراحل ویرایش انتخاب رشته کنکور 99

 ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

 انتخاب گزینه سراسری

 انتخاب گزینه ویرایش



راهنمای تصویری ویرایش انتخاب رشته کنکور 99

 داوطلبان به منظور ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری 99 باید وارد سایت سازمان سنجش شوند و مطابق تصویر بر روی گزینه دفترچه و انتخاب رشته سامانه های آزمون سراسری کلیک کنند .







 بعد از ورود به صفحه ی مذکور بر روی لینک انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 1399 کلیک کنید .







 در این بخش پس از مطالعه نکات ذکر شده در این صفحه کلید اطلاعیه های اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1399 را مطالعه نموده ام را تایید کنید .






 در این بخش صفحه ای به نمایش در می آید که شما باید شماره رسید انتخاب رشته خود را در آن وارد نمایید و پس از تایید به صفحه فرم اینترنتی انتخاب رشته هدایت شوید .
این صفحه همان فرم اینترنتی انتخاب رشته می باشد که شما می توانید مانند مرحله اول انتخاب رشته ، نسبت به حذف ، جابه جایی یا اضافه نمودن کد رشته محل های جدید اقدام نمایید .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری



مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 99
با توجه به اینکه اولویت انتخاب ها در انتخاب رشته کنکور سراسری برای تمامی داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید مهم است ، زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری 99 می تواند فرصت دوباره ای برای تمامی داوطلبان باشد .


در نظر داشته باشید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا شما را در نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 یاری نمایند . همچنین برای انتخاب رشته مناسب در کنکور سراسری علاوه بر مطلالعه راهنمای کنکور سراسری 99 می توانید از نرم افزار های ذیل نیز استفاده نمایید .

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا










سوالات متداول


1- امکان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری برای داوطلبان وجود دارد ؟
متقاضیان همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته ، می توانند نسبت به ویرایش رشته محل های انتخابی خود بپردازند که نحوه این فرایند در متن مقاله شرح داده شده است .




2- در زمان ویرایش انتخاب رشته امکان چه تغییراتی وجود دارد ؟
مطابق متن مقاله داوطلبان در این بازه زمانی می توانند نسبت به حذف ، اضافه کردن یا جابجایی رشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند .




3- ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری به چه صورت انجام می شود ؟
به صورت اینترنتی انجام می شود که در این مقاله راهنمای تصویری نحوه ویرایش انتخاب رشته قرار داده شده است .

منبع : ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/r1kL
نظرتان را بنویسید