زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه کنکور 99 مجاز به انتخاب رشته دوره های روزانه و غیر روزانه شده اند می توانند در سایت سازمان سنجش انتخاب رشته خود را انجام دهند . سازمان سنجش هر سال قبل از آغاز انتخاب رشته ، در اطلاعیه ای مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری را به اطلاع متقاضیان می رساند .




کنکورسراسری 99 در روز های 30 و 31 مرداد ماه برگزار می شود . پس از زمان برگزاری کنکور ، داوطلبان می بایست در زمان اعلام نتایج اولیه ،  نسبت به دریافت کارنامه اولیه کنکور 99 که در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org قرار می گیرد ، اقدام نموده و بر اساس آن انتخاب رشته کنکور سراسری 99 را انجام دهند . 

انتخاب رشته کنکور 99 به منظور انتخاب رشته محل های روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، پردیس خودگردان و 4 رشته پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد است و داوطلبان می توانند بر اساس توضیحات کارنامه کنکور سراسری در 150 کد رشته محل ، انتخاب های خود را اولویت بندی کنند .

در این بازه زمانی اطلاع از زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ، مرحله ای حساس بوده چراکه عدم آگاهی از این بازه زمانی سبب می شود داوطلب از تکمیل فرم انتخاب رشته باز مانده و شانس خود را برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه از دست دهد . به همین جهت در این مقاله به بررسی زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 پرداخته شده است .



زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99
در حال حاضر اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش مبنی بر اعلام تاریخ دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری 99 منتشر نشده است . شما می توانید با عضویت در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از زمان دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری 99 مطلع شوید .



به محض مشخص شدن زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 مقاله به روز رسانی می شود .



بیشتر بخوانید: زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

 در نظر داشته باشید احتمالا امسال هم طبق روال سال های گذشته ، شاهد تمدید مهلت زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 به مدت 2 الی 3 روز خواهیم بود اما بهتر است داوطلبان تکمیل فرم انتخاب رشته خود را به روز های پایانی موکول نکنند . 










 علاقه مندان به انتخاب رشته کنکور سراسری 99 می توانند با بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشند تا فرم انتخاب رشته خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل نمایند .

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری












سوالات متداول


1- انتخاب رشته کنکور سراسری چه زمانی است ؟
هنوز زمان انتخاب رشته کنکور سراسری مشخص نشده است البته به محض مشخص شدن زمان دقیق آن ، در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری وجود دارد ؟
طبق متن مقاله سازمان سنجش بعد از پایان مهلت انتخاب رشته ، 2 الی 3 روز زمان انتخاب رشته را تمدید می کند که در این صورت در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




3- انتخاب رشته کنکور سراسری به چه نحوی انجام می شود ؟
تمامی مراحل انتخاب رشته به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود که جزئیات بیشتر در این خصوص در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : زمان انتخاب رشته کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q1xy
نظرتان را بنویسید