آیا فیستول با روش های خانگی قابل درمان است؟

آیا فیستول با روش های خانگی قابل درمان است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
partoclinic

طبق بررسی های انجام شده حدود ۶۰% افرادی که به فیستول دچار شده اند پیش از آن دمل یا آبسه مقعدی درمان نشده داشتند. آبسه مقعدی احتمال ابتلا به فیستول را افزایش می دهد.

روش های خانگی که گفته شد در پیشگیری از ابتلا به یبوست و یا کاهش درد و علائم فیستول کمک کننده هستند اما درمان قطعی فیستول نیستند. این روش ها برای گرفتن نتیجه بهتر در کنار درمان های جراحی یا لیزر به کار گرفته می شوند. سعی کنید همیشه هیدراته بمانید و روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشید تا دچار یبوست و بیماری های ناشی از آن نشوید.

فیستول یکی از پپیچیده‌ترین مشکلات مقعدی است که در اثر اتصال غیرطبیعی بین دو عضو از بدن ایجاد می شود.فردی که به فیستول مقعدی دچار است این اتصال را بین روده و پوست اطراف مقعد تجربه می کند. درد، ترشحات چرک و عفونت، سوزش، خارش و عفونت از علائم شایع این عارضه می باشد. (همچنین بخوانید: فیستول چیست؟)

⚠ توجه داشته باشید که دارو برای فیستول و یا روش های خانگی درمان قطعی این بیماری نیست. راه درمان اصولی و پزشکی فیستول، روش تهاجمی جراحی فیستول (به شکل سنتی یا عمل با لیزر فیستول) می باشد.

در نتیجه اگر بعد از یک هفته نهایتاً ۱۰ روز استفاده از روش های خانگی و گیاهی، علائم بیماری کاهش پیدا نکرد توصیه میکنیم برای درمان با لیزر فیستول توسط یک جراح فیستول متخصص اقدام کنید. این روش درمان قطعی فیستول مقعدی بدون جراحی می باشد که در یک جلسه سرپایی بدون درد و خونریزی با حداقل عوارض قابل انجام است.

📞 برای مشاوره رایگان و انتخاب بهترین روش درمان تماس بگیرید: ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳ 📞

https://partoclinic.com/

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xZx3
نظرتان را بنویسید