ورود به سایت سامانه همگام و هدایت تحصیلی – hamgam.medu.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > مدارس > ورود به سایت سامانه همگام و هدایت تحصیلی – hamgam.medu.ir

سامانه hamgam.medu.ir آخرین اخبار و اطلاعیه های آمورش و پرورش را در اختیار دانش آموزان ، معلمین و مدیران مدارس قرار می دهد و همچنین برگزاری آزمون های استعدادیابی تحصیلی و شغلی از سایت همگام انجام خواهد گرفت، جهت ورود به سایت یا پرتال همگام هدایت تحصیلی و شرکت در آزمون استعدادیابی با ما همراه باشید.


نحوه ورود به سامانه همگام هدایت تحصیلی یکی از مهم ترین و پرتکرارترین سوالات دانش آموزانی است لذا به اطلاع می رسنیم آدرس سایت همگام هدایت تحصیلی به نشانی www.hamgam.medu.ir می باشد لذا جهت ورود به سایت همگام آدرس مذکور را به صورت دقیق باید در مرورگر خود وارد نمایید.


ثبت نام دانش آموزان در پورتال سایت همگام از طریق مدیران مدارس به صورت خودکار انجام می گیرد و مشخصات ورود به سیستم دانش آموز در اختیار وی قرار خواهد گرفت ، پس از آن بر اساس این اطلاعات دریافتی برای پورتال همگام ، ورود شما به hamgam.medu.ir به راحتی صورت خواهد پذیرفت. در انتهای این مقاله به پاسخ سوالات پر تکرار سامانه همگام همچون چگونه در سایت همگام آزمون دهیم؟ خواهیم پرداخت.


جهت ثبت نام و ورود به سایت hamgam.medu.ir ، شرکت در آزمون هدایت تحصیلی ، دریافت مجدد رمز ورود به سامانه همگام هدایت تحصیلی و مشاوره انتخاب رشته تحصیلی با مرکز مشاوره همگام تماس بگیرید
9099072952 – تماس از سراسر کشور
9099072952 – تماس از استان تهران

وزارت آموزش و پرورش سایتی به آدرس hamgam.medu.ir طراحی نموده است که شامل ارائه خدماتی مانند ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس ، جشنواره ها و مسابقات ، آزمون های آنلاین ، آزمون های مشاوره ای ، هدایت تحصیلی و ... می شود . دانش آموزان ، معلمان ، مشاوران و مدیران مدارس به عنوان کاربران این سایت می توانند برای استفاده از این خدمات با استفاده از رمز همگام خود وارد این سایت شوند .

Source: سایت همگام هدایت تحصیلی
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/434462
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WJ6Q
نظرتان را بنویسید