زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1400-99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1400-99
ثبت نام دانسگاه آزاد هرساله در دو ترم مهر و بهمن انجام میگیرد که شما عزیزانی که قصد تحصیل در دانشگاه آزاد بدون کنکور دا دارید باید در زمان مشخص از طریق سامانه azmoon.org اقدام به ثبت نام نماید. متقاضیان عزیز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد بر اساس شرایط و ضوابط پذیرش دارد که قبل از ثبت نام باید دفترچه پذیرش را مالعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.
زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 1400 – 99
مقطع کاردانی در دانشگاه آزاد به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود و شرکت در کنکور سراسری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور آزاد 99 این مقطع الزامی نخواهد بود. اکنون ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که تفاوت کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تفاوت آن ها این است که داوطلبانی که دیپلم فنی و کاردانش دارند می بایست در رشته های کاردانی پیوسته و داوطلبانی که دیپلم رشته های نظری را دارند باید در رشته های کاردانی ناپیوسته ادامه تحصیل دهند.
داوطلبانی که متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 هستند ، می توانند در 2 بازه زمانی مهر و بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. ثبت نام برای مقطع کاردانی ناپیوسته نیمسال اول (مهر) از 18 اسفند ماه آغاز و تا شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت ، داوطلبان برای ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته نیز می توانند از تاریخ 18 تیر لغایت 6 شهریور ماه نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند. البته مهلت ثبت نام این مقطع تمدید شده و داوطلبان از تاریخ 9 لغایت 20 شهریور ماه فرصت خواهند داشت تا نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.
هم چنین ثبت نام برای نیمسال دوم (بهمن) از اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه آغاز می شود. داوطلبانی مجاز به ثبت نام خواهند بود که مدرک دیپلم خود را دریافت نموده باشند (داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای مقطع کاردانی پیوسته الزامی نیست.)
رشته های تاپ ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1400-99
• رشته حقوق بدون کنکور
• رشته میکروبیولوژی بدون کنکور
• رشته بازیگری بدون کنکور
• مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد
• کارگردانی – گرافیک – عکاسی و نقاشی و ..
• حسابداری و کل گرایش های مدیریت – روانشناسی و مشاوره و …
• تمامی رشته های ریاضی مانند: عمران – معماری – برق – مکانیک – نفت و ..
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 99
تقریبا میتوان گفت بالای 85 درصد از رشته های موجود در دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دارد و داوطلبانی که در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت می کنند می توانند در بسیاری از رشته های ارائه شده در تمامی مقاطع دانشگاه آزاد بصورت بدون آزمون پذیرش شوند.
جهت اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1400-99 و زمان ثبت نام ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 – 99
مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند نیز امکان پذیر است. دارا بودن مدرک فوق دیپلم از شرایط ثبت نام آزاد کارشناسی ناپیوسته بوده و همچنین دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی هم از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد می باشد. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود و ورودی های مهر ماه می بایست از اواخر اسفند ماه تا 6 شهریور ماه و ورودی های بهمن ماه ، از اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. البته ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد جهت تحصیل در ورودی مهرماه 98 ، تمدید شده و داوطلبان از تاریخ 9 لغایت 20 شهریور ماه می توانند نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود و شما داوطلبان جهت ثبت نام می بایست به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم ثبت نام ، نسبت به تهیه پرینت آن اقدام نمایید و در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه مربوطه با همراه داشتن مدارک ثبت نام آزاد بدون کنکور 99 به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نمایید. مراحل ثبت نام به شرح ذیل می باشد

نحوه ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد

• برای انجام ثبت نام این مقطع تحصیلی ابتدا باید از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد آگاهی پیدا کنید.
• سپس وارد سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شده و با پرداخت هزینه به صورت اینترنتی کارت اعتباری مقطع تحصیلی مورد نظر خود را خریداری کنید.
• در گام سوم شماره سریال کارت اعتباری خود را دریافت نموده و از منوی اصلی بر روی لینک فعال شده ثبت نام مقطع مورد نظر خود (کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته) کلیک کنید ، سپس جهت اتمام فرآیند ثبت نام ، فرم مربوطه را تکمیل کنید.
• و در آخر کد رشته محل های مورد نظر خود را در فیلدهای مربوطه به ثبت برسانید.

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل زمان ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور و تمامی اطلاعات مربوط به ثبت نام بدون کنکور میباشد که شما میتوانید با مطالع این مقاله از تمامی سوالات سوالات مربوط به این مبحث مطلع شوید . متقاضیان عزیز با توجه به ثبت نام بدون کنکور ازاد که به صورت الکترونیک میباشد توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.
منبع : زمان ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3g3r
نظرتان را بنویسید