ویرایش اطلاعات دانشگاه ثبت نام آزاد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ویرایش اطلاعات دانشگاه ثبت نام آزاد 99
ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد بهترین زمان برای داوطلبینی است که زمان ثبت نام اطلاعات هویتی و تحصیلی خود را اشتباه وارد نمودند . متقاضیانی که زمان ثبت نام دانشگاه آزاد اطلاعات اشباه وارد نمودند میتوانند در زمان مشخص با ورود به سامانه azmoon.org اقدام به ویرایش اطلاعات نمایند.
جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد ترم مهر 99 – ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد از سامانه azmoon.org از سراسر کشور به صورت شبانه روزی با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس بگیرید
9099072952 (تماس از سراسر کشور) 9092305587 (تماس از استان تهران)


زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
مانند سنوات گذشته انتظار داریم تا ویرایش ثبت نام بدون کنکور آزاد 99 را حدودا 10 روز پس از آغاز ثبت نام بر روی سایت azmoon.org قرار دهد که از طریق این لینک می توانید اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنید . همچنین امکان ویرایش رشته محل ها اعم از حذف کد رشته انتخابی ، اضافه کردن کد رشته های جدید تا سقف 20 انتخاب ، تغییر در چینش انتخاب ها و یا خرید کارت اعتباری برای گروه آزمایشی دیگر بعد از اتمام مهلت ثبت نام ایجاد می شود.

سایت ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99

کلیه متقاضیان محترمی که جهت ثبت نام در سامانه azmoon.org اقدام نموده اند و اطلاعات هویتی و تحصیلی را به هر دلیلی به صورت اشتباه وارد نموده اند میتوانند از جهت ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.
ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد در مورد متقاضیانی که معدل مدارک پایه اعم از پیش دانشگاهی و یا معدل کاردانی خود را اشتباه وارد کرده اند نیز حتما باید انجام پذیرد شایان ذکر است با توجه به اینکه پذیرش دانشجویان با تاثیر سوابق تحصیلی و معدل می باشد لذا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد از پذیرش دانشجویانی که اطلاعات ثبت نام خود را به صورت اشتباه وارد کرده اند موافقت نخواهد کرد.
خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه ازاد است هدف از این مقاله ارائه راهنمایی های لازم بود تا شما عزیزان بتوانید به سوالات متداول ذهن خود پاسخ دهید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ویرایش را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه دیگر امکان وبرایش وجود نخواهد داشت و ممکن است به مشکل بخورید.
منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2PXJ
نظرتان را بنویسید