دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

متقاضیان آزمون لیسانس به پزشکی سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می بایست چند روز پیش از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را که از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر می شود دریافت کنند. تمامی شرکت کنندگان در روز آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه، مدرک شناسایی معتبر (نظیر کارت ملی) همراه خود داشته باشند.

 

 

آزمون لیسانس به پزشکی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران هر ساله برگزار می شود، فرصتی را برای فارغ التحصیلان کارشناسی فراهم می کند تا بتوانند از طریق این آزمون وارد رشته پزشکی شوند. شرکت کنندگان آزمون لیسانس به پزشکی می بایست در روز آزمون مدارکی را همراه خود داشته باشند که مهم ترین آن ها کارت ورود به جلسه آزمون است.

متقاضیان آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ که موفق به ثبت نام در این آزمون شده اند می بایست چند روز قبل از روز آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و روز آزمون همراه داشته باشند. در این مقاله زمان، سایت و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی را توضیح داده ایم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402

متقاضیان شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی که در زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، ثبت نام اینترنتی خود را در سایت education.tums.ac.ir انجام دادند برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و از زمان و محل آزمون مطلع شوند.

 

سال گذشته کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی از 7 تیر ماه منتشر شد و بر روی سامانه قرار گرفت. پیش بینی می کنیم امسال نیز با توجه به زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی، زمان دریافت این کارت احتمالا همانند سال گذشته در تیر ماه باشد.

 

 

به محض اینکه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد

 

داوطلبانی که در این آزمون شرکت کردند برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

 

 

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402

شرکت کنندگان آزمون لیسانس به پزشکی پس از انتشار اطلاعیه " دریافت کارت ورود به جلسه " از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و جزئیات برگزاری آزمون مندرج در کارت را مشاهده کنند.

 

ورود به سایت exam.tums.ac.ir

درج " کد رهگیری ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی " به جای نام کاربری و درج " کد ملی " به جای رمز عبور

ورود به پنل مدیریتی داوطلب

انتخاب گزینه " چاپ کارت ورود به جلسه " و دریافت فایل کارت

تهیه پرینت کارت ورود به جلسه برای روز آزمون

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی

 

 

 

 

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی 1401 - 1402

جست و جوی عبارت " exam.tums.ac.ir " در کادر بالای مرورگر (فلش 1) و یا "سیستم برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران" در کادر میانی مرورگر (فلش 2)

 

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی

 

انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده " معونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران "

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

وارد کردن " کد رهگیری ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی " به جای نام کاربری و " کد ملی " به جای رمز عبور

 

کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی 1401 - 1402

 

انتخاب گزینه چاپ کارت ورود به جلسه و دریافت کارت

 

در صورتی که پس از مطالعه راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1401 - 1402 سوالی در زمینه کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی دارید، می توانید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی را به چه صورت باید دریافت کرد؟

✔️ داوطلبان می بایست کارت ورود به جلسه را در زمان مقرر و بصورت اینترنتی دریافت کنند که مراحل آن در متن مقاله توضیح داده شده است.



 

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی را باید از چه سایتی دریافت کرد؟

✔️ همانطور که در مقاله اشاره شده داوطلبان می توانند با ورود به سایت exam.tums.ac.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.



 

3- ✔️ چه زمانی می توان کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی را دریافت کرد؟

✔️ داوطلبان می توانند حدودا یک هفته قبل از آزمون کارت خود را دریافت کنند و در صورت انتشار زمان دقیق در همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Jgg9
نظرتان را بنویسید