تمدید مهلت ثبت نام در آزمون نظام مهندسی

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون نظام مهندسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

معمولا معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری ثبت نام و برگزاری آزمون نظام مهندسی، به منظور کمک به داوطلبان جا مانده از نام نویسی آزمون مهلت ثبت نام را به مدت چند روز تمدید می کند. داوطلبان در صورت تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ می توانند برای ویرایش اطلاعات و ثبت نام جدید اقدام کنند.

 

 

آزمون اخذ پروانه ورود به حرفه مهندسان، معماران تجربی و کاردان های فنی ساختمان سالیانه 2 بار در محدوده زمانی اردیبهشت و اسفند ماه برگزار می شود. نام نویسی و برگزاری آزمون نظام مهندسی سال 1400 مانند سال های پیش توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می شود.

علاقه مندان و واجدین شرایط اخذ پروانه ورود به حرفه مهندسی که متقاضی شرکت در آزمون اردیبهشت یا اسفند هستند باید در زمان تعیین شده برای ثبت نام هر دوره از آزمون نظام مهندسی وارد سامانه ثبت نام شده و فرم نام نویسی را تکمیل و ثبت کنند. اگر داوطلبی بنا به هر دلیلی در فرصت تعیین شده موفق به ثبت نام نشود دیگر اجازه ثبت نام و شرکت در این آزمون را ندارد.

با توجه به اهمیت ثبت نام به موقع در آزمون نظام مهندسی، مجری آزمون به منظور ارائه تسهیلات به جا ماندگان ثبت نام هر دوره، معمولا فرصتی مجدد به این داوطلبان ارائه کرده و مهلت ثبت نام را چند روزی تمدید کرده است. لذا به منظور اطلاع رسانی به داوطلبان در ادامه این مقاله جزئیات تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اردیبهشت و اسفند ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۰ داشته و متقاضی اخذ پروانه ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و یا معماران تجربی هستند و موفق به ثبت نام یا پذیرش در آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ماه سال جاری نشده اند می توانند مجددا برای آزمون اسفند ماه نام نویسی کنند.

 

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ باید طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در محدوده زمانی اعلام شده وارد سایت شده و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

 

 

به محض اینکه زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

داوطلبان برای ثبت نام باید نخست دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط با رعایت سایر ضوابط آزمون مدارک لازم برای ثبت نام را تهیه کرده و تا پایان مهلت ثبت نام وارد سایت inbr.ir شده و برای تکمیل فرم های ثبت نام اقدام کنند.

 

به خاطر داشته باشید که به محض تمدید شدن مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ و یا تعیین فرصتی مجدد برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی این مقاله برورسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون نظام مهندسی

 

 

مشاوره ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

داوطلبان آزمون نظام مهندسی سال 1400 بهتر است که ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند چرا که ترافیک وارده به سایت در روز ها و ساعات آخر ثبت نام بیشتر بوده و ممکن است سامانه آزمون به مشکل خورده و لینک ثبت نام پیش از اینکه فرد موفق به ثبت نام شود، بسته شود.

 

همچنین توصیه می شود داوطلبان با مطالعه راهنمای ثبت نام آزمون از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون مهندسی مطلع شده و در صورت امکان پیش از آغاز ثبت نام این مدارک را آماده کنند. این رویکرد کمک می کند تا در صورت وجود هر گونه نقص در مدارک فرد زمان بیشتری را برای تکمیل اطلاعات و مدارک داشته و ثبت نام جا نماند.

 

نکته دیگر این هست که داوطلبانی که پس از ثبت نام و تکمیل تقاضانامه اینترنتی متوجه برخی اشکالات یا نواقص در اطلاعات خود شده اند می توانند برای ویرایش اطلاعات و ثبت نام خود اقدام کنند . معمولا مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نظام مهندسی همزمان با آغاز زمان ثبت نام شروع شده و با پایان مهلت ثبت نام خاتمه می یابد.

 

با توجه به این امر در صورت تمدید شدن مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ و یا در صورت تعیین فرصتی مجدد داوطلبان می توانند در این محدوده زمانی علاوه بر ثبت نام جدید برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نیز اقدام کنند.

در ادامه بخوانید: ویرایش ثبت نام آزمون نظام مهندسی

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400 سوالی در خصوص زمان یا نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی دارید می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا دریافت کنید.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی به مدت چند روز تمدید می شود؟

✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است، معمولا مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی به میزان 2 تا 5 روز (و یا بیشتر) تمدید می شود.



 

2- ✔️ آیا مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی تمدید می شود؟

✔️ بله. معمولا در طی سال های اخیر مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی چند روزی تمدید شده است که به محض مشخص شدن جزئیات تمدید مهلت نام نویسی آزمون سال جاری در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.



 

3- ✔️ آیا در مهلت تمدید شده ثبت نام آزمون نظام مهندسی، امکان ویرایش اطلاعات نیز وجود دارد؟

✔️ بله. همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، داوطلبان می توانند در مهلت تمدید شده علاوه بر ثبت نام برای ویرایش اطلاعات خود نیز اقدام کنند.

منبع : تمدید مهلت ثبت نام در آزمون نظام مهندسی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/90y8
نظرتان را بنویسید