زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سراسری 1400 شرکت کرده و مطابق توضیحات کارنامه اولیه کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 می باشند، می توانند در زمان تعیین شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد جهت تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 از طریق سایت azmoon.org اقدام نمایند.



به دلیل ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر، در نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 توسط سازمان سنجش، شاهد مشخص شدن وضعیت انتخاب رشته دانشگاه آزاد  داوطلبان هستیم. داوطلبانی که در انتهای کارنامه اولیه خود عبارت کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد برایشان تعریف شده است یعنی مجاز به انتخاب رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد می باشند.

این دسته از افراد می توانند در زمان مشخص شده توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند. در ادامه این مقاله زمان انتخاب رشته دانشگاه ازاد 1400 اعلام شده است تا داوطلبی به دلیل عدم آگاهی از موعد انتخاب رشته این دانشگاه از انتخاب رشته جا نماند.



زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400
بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد مهلت چهار الی پنج روزه ای را برای انتخاب رشته محل های با ازمون این دانشگاه در نظر می گیرد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند، می بایست پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400، در تاریخ مقرر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

سال گذشته به دلیل تعویق در برگزاری کنکور سراسری، انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز با تاخیر از 4 مهر ماه آغاز شده و تا تاریخ 16 مهر ماه ادامه داشت. پیش بینی می کنیم در صورت برگزاری کنکور 1400 در موعد مقرر، انتخاب رشته دانشگاه ازاد در مرداد ماه انجام گیرد. به دلیل حدودی بودن این زمان پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 مطلع گردید. 





به محض مشخص شدن زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 در این مقاله اطلاع رسانی می گردد.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400





تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400
هر ساله تعداد زیادی از افراد به دلیل عدم اطلاع از مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد، موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته خود در مهلت معین شده نمی شوند. به همین دلیل مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد مهلت انتخاب رشته را به مدت 3 الی 4 روز تمدید می کند تا این دسته از افراد نیز با تکمیل فرم انتخاب رشته خود، شانس شان را در رشته محل های مورد علاقه شان امتحان نمایند.





به محض مشخص شدن مهلت تمدید انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 این مقاله به روز رسانی می گردد.





کلیه شرایط، ضوابط و جزئیات شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400، با استفاده از دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه در اختیار داوطلبان قرار داده شده است. برای اطلاع از این جزئیات مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می گردد.

بیشتر بخوانید: دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400










مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400
افرادی که در تکمیل فرم انتخاب رشته خود دچار خطا و اشتباهی شده اند، در مهلت تمدید شده جهت انجام انتخاب رشته، می توانند وارد سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 شده و فرم انتخاب رشته خود را ویرایش نمایند.



دانشگاه آزاد جزو دانشگاه های غیر دولتی و شهریه پرداز می باشد، اطلاع از هزینه تحصیل در این دانشگاه از اولویت بالایی برخوردار است و معمولا یکی از فاکتورهایی است که زمان انتخاب رشته کنکور سراسری به آن توجه می شود.

در ادامه بخوانید: شهریه دانشگاه آزاد







کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص تاریخ انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 می باشند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با این کارشناسان در ارتباط باشید.






سوالات متداول


1- داوطلبان زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400، مجاز به چینش چند کد رشته محل می باشند؟
حداکثر انتخاب های دانشگاه ازاد 100 کد رشته محل می باشد، توضیحات تکمیلی در این مقاله قرار داده شده است.




2-  آیا انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد همزمان در سایت سازمان سنجش انجام می شود؟
خیر، زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 برای داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد متفاوت بوده که در این مقاله به آن پرداخته ایم.




3- برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟
 کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد از اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب رشته می باشد البته نحوه انتخاب رشته در این مقاله توضیح داده شده است.

منبع : زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Lx1w
نظرتان را بنویسید