اطلاعیه ثبت نام بورسیه تحصیلی روسیه

اطلاعیه ثبت نام بورسیه تحصیلی روسیه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
بورسیه تحصیلی کشور روسیه در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد، دکترا و فرصت‌های تحقیقاتی برای دانشجویان دکتری دانشگاه‌های داخل کشور، برای سال تحصیلی 2022-2021 اعلام شده است.

متن اطلاعیه ثبت نام بورسیه تحصیلی روسیه به شرح زیر است:

با عنایت به برنامه مبادلات فرهنگی، علمی و آموزشی میان جمهوری اسلامی ایران و روسیه و پیرو مذاکرات رایزن محترم علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در روسیه، با همتایان روسی، با اعطای تعدادی بورسیه تحصیلی در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد، دکترا و فرصت‌های تحقیقاتی برای دانشجویان دکتری دانشگاه‌های داخل کشور، برای سال تحصیلی 2022-2021 موافقت نموده است.

بر همین اساس و بنا به سیاستهای اعطایی بورس دولت جمهوری اسلامی ایران علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی : ( https://education-in-russia.com) نسبت به ثبت نام اولیه در رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (grad.saorg.ir) و رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ( edd.behdasht.gov.ir )، اقدام نمایند.

شایان‌ذکر است پس‌ از ثبت‌نام در سامانه فوق‌الذکر، ضروری‌ است متقاضیان از طریق سامانه اطلاع‌‌رسانی اداره‌کل بورس و اعزام دانشجویان به آدرس Scholarship.Saorg.ir نسبت به ایجاد پروفایل و ثبت‌‌ درخواست در سامانه جامع امور‌دانشجویان (سجاد) Portal.saorg.ir - و متقاضیان رشته‌های علوم پزشکی، نسبت به تکمیل فرم شماره 1 و ارسال به آدرس پسـت ‌الکترونیـکی eda@behdasht.gov.ir تا ساعت 24:00 مورخ 2 اسفند 1399 برابر با 20 فوریه 2021 اقدام نمایند‌. بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.


  لازم به ذکر است این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه می باشد و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد. انتخاب متقاضیان برتر براساس سوابق تحصیلی، نمره زبان خارجی، سایر توانمندی های علمی و همچنین ارزیابی مصاحبه دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد.
طبق سیاست‌های کلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اصلاح ماده 35 معافیت تحصیلی مجلس شورای اسلامی مورخ 11/6/1396 درخصوص متقاضیان دیپلمه برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها را صرفاً محدود به دانشگاه‌های داخل کشور نموده است لذا بورس دولت‌های خارجی شامل دوره‌های کارشناسی و عمومی رشته‌های پزشکی نمی باشد.
در سال جدید تحصیلی، امکان درخواست مرخصی برای ثبت نام حتی برای ( یک یا دو ترم ) وجود نخواهد داشت.
کمیته بررسی اولیه متشکل از نهادهای ذیربط، متقاضیان واجد شرایط اولیه را جهت تصمیم گیری نهایی به شورای مرکزی بورس معرفی می نماید.

منبع: اطلاعیه ثبت نام بورسیه تحصیلی روسیه
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8R3r
نظرتان را بنویسید