افزونه نوار اطلاعیه WP Notification Bar

افزونه نوار اطلاعیه  WP Notification Bar
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مریم صلواتی
افزونه نوار اطلاعیه WP Notification Bar – اگر شما هم صاحب یک وب سایت هستید حتماٌ پیش آمده که بخواهید کاربران سایت خود را سریعاٌ از یک رویداد جدید با خبر کنید . افزونه نوار اطلاعیه وردپرس این کار را برای شما انجام میدهد .
با کمک این افزونه می توانید تا در بالای سایت یک نوار اعلان ایجاد کنید . مثلاٌ فرض کنید شما به مناسبتی قصد دارید به محصولات خود تخفیف بدهید یا بخواهید مناسبتی را تبریک بگویید با افزونه نوار اطلاعیه وردپرس می توانید یک نوار اعلان زیبا تهیه و در سایت خود قرار دهید .
این افزونه توسط تیم mythemeshop ساخته شده است و با همه قالب وردپرس سازگاری دارد. افزونه نوار اطلاعیه وردپرس کاملاً ریسپانسیو بوده و با تبلت و موبایل هم سازگاری کامل دارد.
معرفی اجمالی افزونه نوار اطلاعیه Notification Bar
این افزونه دارای طرح های آماده مختلفی است . طرحهایی مانند : نوارهای اطلاعیه خبرنامه ، جستجو ، ویدئو ، شبکه های اجتماعی ، شمارنده معکوس ، خبرنامه و …. که می توانید بسته به نیاز خود از آنها در نوار اعلان استفاده کنید .
بعلاوه شما می‌توانید با استفاده از این افزونه نوار اعلانی در سایت خود ایجاد کرده و آدرس کانال تلگرام خود را در آن بگذارید تا کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت شما بتوانند از این طریق به کانال تلگرام شما وارد شوند .
افزونه WP Notification Bar Pro یک افزونه اطلاع‌رسانی برای وردپرس است که شما می توانید از آن برای انجام کارهای بازاریابی ، تبلیغاتی، اطلاع رسانی ، افزایش بازدید و …. در طراحی سایت وردپرسی خود استفاده کنید .
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Aknz
نظرتان را بنویسید