افزونه جستجوی آجاکسی Ajax Search Pro

افزونه جستجوی آجاکسی Ajax Search Pro
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مریم صلواتی
افزونه جستجوی آجاکسی Ajax Search Pro – در دنیای مجازی و آنلاین کاربران از طریق جستجو به وب سایتهای مختلف هدایت می شوند . کاربران سایت شما هم با استفاده از جستجو به صفحات مختلف و محصولات شما هدایت می شوند . هر چه این فرآیند جستجو برای کاربر راحت تر باشد بیشتر باعث موفقیت و افزایش بازدید و فروش سایت شما می شود .
البته خود وردپرس بصورت پیش فرض سیستم جستجو را در اکثر قالبها دارد . که البته بسیار ساده است و امکانات خاصی مانند *****و نمایش حرفه ای محصولات و نوشته های شما را ندارد .
امروز محصولی را به شما معرفی میکنیم که می تواند سیستم جستجوی سایت وردپرسی شما را متحول کند . دقیقاٌ مانند سایت گوگل که وقتی چیزی در آن جستجو می کنید یک فرم بصورت آجاکسی زیر آن باز می شود و یکسری موارد را به شما نمایش می دهد . افزونه جستجوی آجاکسی Ajax Search
با افزونه Ajax Search Pro قادر خواهید بود سیستم جستجوی سایت خود را بصورت آجاکسی نمایش دهید . و کاربران سایت شما میتوانند به راحتی با سایت شما ارتباط برقرار کنند. به این معنی که بازدیدکنندگان سایت شما زمانی که به دنبال یک مطلب خاص هستند به راحتی می توانند به آن دسترسی پیدا کنند .
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/B0gJ
نظرتان را بنویسید