افزونه وودمارت + ((دانلود همه افزونه های قالب وودمارت)) (جدید)

افزونه وودمارت + ((دانلود همه افزونه های قالب وودمارت)) (جدید)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پرچمدار

در نسخه های ابتدایی قالب WoodMart تعداد زیادی افزونه جانبی فروشگاهی همراه قالب ارائه می شد که توسعه دهندگان آن ها تیم های برنامه نویسی دیگری بودند. یعنی طراحان این قالب برای اینکه یک سری امکانات فروشگاهی را در قالب اضافه کنند از سایر افزونه های موجود استفاده می کردند.

افزونه وودمارت

با آپدیت های منظم و دوره ای وودمارت و افزایش امکانات این قالب وابستگی این پوسته به افزونه های دیگر بیشتر و بیشتر شد. در نتیجه همراه با قالب تعداد زیادی افزونه نیز به خریداران ارائه می شد.

مشکل اینجا بود که با افزایش تعداد افزونه ها در وردپرس، بهره وری سایت نیز کاهش پیدا می کند. در وودمارت نیز که تعداد افزونه های جانبی فروشگاهی زیادی ارائه می شد سرعت قالب و عملکرد آن کاهش پیدا می کرد. بنابراین توسعه دهندگان این قالب به فکر توسعه یک افزونه وودمارت اختصاصی افتادند که بسیاری از ویژگی های دیگر افزونه ها را در یک افزونه خلاصه کند.

افزونه WoodMart Core چیست

افزونه WoodMart Core هسته قالب وودمارت است و امکانات این افزونه شامل کاربردهای متعدد فروشگاهی است. این افزونه را می توان ترکیبی از امکانات فروشگاهی محبوب ترین افزونه های فروشگاهی وردپرس در یک افزونه جامع دانست.

امکانات اصلی قالب وودمارت مثل تنظیمات قالب، درون ریزی دموها و سایت های آماده و بسیاری امکانات فروشگاهی اختصاصی مثل لیست علاقه مندی ها، مقایسه محصولات و… همگی با افزونه وودمارت فعال می شوند. در واقع قالب فروشگاهی وودمارت بدون افزونه هسته چیزی جز یک قالب خام نیست!

دانلود افزونه وودمارت WoodMart Core

دانلود افزونه WoodMart Core

گفتیم قالب وودمارت یک قالب فروشگاهی وردپرس است. برای فعال کردن همه امکانات این قالب ضروری است دانلود افزونه WoodMart Core نصب و فعال شود.

سوال خیلی کاربران این است که افزونه وودمارت هسته را از کجا دانلود کنیم؟

پلاگین وودمارت از پلاگین های ضروری این قالب است و همراه قالب ارائه می شود. بنابراین اگر نسخه معتبر woodmart را تهیه کنید این افزونه نیز در کنار پوسته به شما تحویل داده می شود. پس نیازی نیست برای دانلود افزونه وودمارت به سایت دیگری مراجعه کنید.

در بسته دانلودی خریداری شده قالب از سایت های معتبر افزونه WoodMart Core نیز ارائه می شود. همچنین با آپدیت های بعدی قالب این پلاگین نیز آپدیت می شود.

اگر از قالب نسخه یونی وودمارت استفاده می کنید می توانید آخرین نسخه افزونه را همراه با 20 افزونه هدیه دیگر به صورت جداگانه از حساب کاربری خود دانلود کنید.

https://rebrand.ly/uniwoodmart

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4gvx
نظرتان را بنویسید