نصب قالب وودمارت از طریق هاست (سی پنل cPanel)

نصب قالب وودمارت از طریق هاست (سی پنل cPanel)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پرچمدار

3 روش نصب قالب

به طور کلی 3 روش برای نصب وودمارت پیش روی شماست.

  1. بسته نصبی قالب وودمارت
  2. نصب قالب از طریق هاست
  3. نصب قالب از پیشخوان وردپرس

 

کاربرد روش پیشخوان

کاربرد روش پیشخوان فقط در حالتی است که شما به عنوان طراح سایت به هیچ عنوان به هاست سایت دسترسی نداشته باشید. یعنی پروژه طراحی سایتی را تحویل گرفته اید که دسترسی هاست توسط کارفرما به شما داده نمی شود. البته قبول چنین پروژه هایی به هیچ وجه توصیه نمی شود. اما اگر از قضای روزگار خواستید قالب وردپرس را بر روی سایتی نصب کنید که به هاست آن دسترسی ندارید، به ناچار باید از این روش استفاده کنید.

کاربرد روش هاست

روش نصب قالب از طریق هاست بهترین روش نصب است که برای نصب قالب خام، آپدیت قالب یا تغییر قالب سایت کاربرد دارد. اگر می خواهید نصب قالب وودمارت را برای اولین بار بر روی سایت خود نصب کنید و طراحی سایت خود را آغاز کنید می توانید از این روش استفاده کنید. همچنین اگر قبلا یک نسخه از این قالب را دارید و می خواهید قالب را بروزرسانی کنید باز هم این روش کاربرد دارد. به علاوه اگر قبلا سایت شما راه اندازی شده است و فقط قصد دارید قالب سایت خود را تغییر دهید باز هم این روش برای شما کاربرد دارد.

  1. نصب قالب قالب و شروع طراحی سایت
  2. آپدیت و بروزرسانی قالب به نسخه جدید
  3. تغییر قالب وردپرس

توجه داشته باشید با نصب قالب در این روش قالب خام نصب می شود و ظاهر سایت شامل دمو نمایشی نیست. پس اگر قصد راه اندازی اولیه سایت با دمو نمایشی فارسی دارید این روش مناسب نیست و روش بسته نصبی را به شما پیشنهاد می کنیم.

کاربرد بسته نصبی قالب

بسته نصبی قالب وودمارت فقط برای راه اندازی اولیه سایت مشابه نسخه پیش نمایش استفاده می شود. این روش برای یک سایت با محتوای قبلی نیست و اطلاعات قبلی موجود بر روی هاست شما پاک خواهند شد. پس این روش را فقط و فقط برای راه اندازی اولیه سایت بر روی یک هاست خام استفاده کنید.

  1. راه اندازی اولیه سایت
  2. راه اندازی سایت مشابه پیش نمایش
  3. راه اندازی سایت با دمو فارسی
  4. راه اندازی سریع یک سایت آماده

 

مشاهده آموزش نصب قالب وودمارت در سایت یونی وودمارت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/37rR
نظرتان را بنویسید