مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

دانشجویانی که خواهان ادامه تحصیل در یکی از مقاطع کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی دارند با اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 به سایت سازمان سنجش می‌توانند ثبت نام نمایند. همچنین ثبت نام مجدد دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1401 از 5 دی ماه اغاز شد.

دانشگاه علمی کاربردی 1401 برای پذیرش دانشجویان در دو مقطع تحصیلی کاردانی(فوق دیپلم) و کارشناسی ناپیوسته (لیسانس)، در هر سال دوبار در ورودی مهر(نیمسال اول تحصیلی) و ورودی بهمن ماه (نیمسال دوم تحصیلی) در سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام می‌نماید.

 

 

 

 

 

مهلت ثبت نام دانشگاه عمی کاربردی ۱۴۰۱

دانشگاه علمی کاربردی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دوره های ترمی ورودی مهر و بهمن پذیرش دانشجودارد و ثبت نام در این دانشگاه کاملا اینترنتی می باشد و برای ترم مهر و تنها توسط سامانه سازمان سنجش انجام می شود.

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

مشاهده دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 اهمیت بالایی دارد. دانشجویان باید قبل از نام نویسی اینترنتی، دفترچه ثبت نام این دانشگاه را به طور کامل مطالعه نمایند. این دفترچه دارای اطلاعات مهم و ضروری بوده و باید داوطلبان همه موارد را در نظر داشته باشند.

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به دو گروه شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم شده است. اما شرایط کلی برای ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر است

  • اعتقاد و پیروی از دین اسلام

    اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن سابقه فساد اخلاقی
  • نداشتن سابقه کیفری
  • پیروی از قوانین دانشگاه علمی کاربردی

و...

رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون آزمون در زمان ثبت نام مشخص می شوند. این رشته ها با تایید وزارت علوم کشور اعلام شده و مطابق با لیست منتشر شده برای مقاطع کاردانی و کارشناسی در رشته های تجربی، ریاضی و انسانی تفاوت هایی است.
رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون آزمون به چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر تقسیم می‌شود. در هر سال دوبار یکی در نیمسال اول و دومی در نیمسال دوم، ثبت نام برای مقاطع کاردانی و کارشناسی امکان پذیر می‌باشد. لیست رشته های بدون کنکور این دانشگاه از طریق سازمان سنجش منتشر می شود.

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی، داوطلبان باید مدارک مورد نیاز را آماده کنند تا اطلاعات هویتی و تحصیلی شان مورد تایید قرار بگیرد و اگر دارای شرایط ثبت نام علمی کاربردی بودند، پذیرش شان انجام میشود. توجه داشته باشید که اطلاعات فردی که باید به صورت اینترنتی ثبت گردد.

 

منبع

https://bekhun.com//advantages-and-disadvantages-of-elmi-karbordi-university-reportage/

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QVW7
نظرتان را بنویسید