انواع دستگاه کباب ترکی

انواع دستگاه کباب ترکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
saharfzl

انواع دستگاه کباب ترکی

انواع دستگاه کباب ترکی با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع سوخت، تعداد سیخ‌ها، نوع شعله و امکانات جانبی تقسیم‌بندی می‌شوند.

• نوع سوخت: دستگاه‌های کباب ترکی با سوخت‌های مختلفی مانند گاز، برق و ذغال کار می‌کنند. دستگاه کباب ترکی ذغالی و برقی از محبوب‌ترین انواع دستگاه پخت کباب ترکی هستند.
• تعداد سیخ‌ها: دستگاه‌های کباب ترکی با تعداد سیخ‌های مختلفی وجود دارند. دستگاه‌های تک سیخ، دو سیخ و سه سیخ رایج‌ترین انواع دستگاه‌های کباب ترکی هستند.
• شعله :  انواع مختلف شعله دستگاه دونر عبارتند از سرامیکی، ذغالی و گازی. که از میان آن‌ها نوع گازی و سرامیکی محبوب‌تر است.
• امکانات جانبی: برخی از دستگاه‌های کباب ترکی امکاناتی مانند سیستم خنک کننده، سیستم چرخش خودکار و سیستم برش خودکار هم دارند.

دستگاه کباب ترکی ذغالی

دستگاه کباب ترکی ذغالی از محبوب‌ترین انواع دستگاه‌های کباب ترکی است. در این دستگاه‌ از ذغال برای پخت کباب استفاده می‌شود و به همین دلیل، عطر و طعم کباب ترکی تهیه شده با این دستگاه‌ها بسیار خاص و دلچسب است.

 

دستگاه کباب ترکی ذغالی

دستگاه کباب ترکی ذغالی نیز با توجه به اندازه، تعداد سیخ و امکانات جانبی دسته بندی می‌شوند. نوع تک سیخ و دو سیخ مناسب فست فودی‌هایی است که می‌خواهند این کباب را در تعداد کم یا متوسط تهیه کنند. اگر حجم سفارشات شما بالاست بهتر است از یک دستگاه سه سیخ که سیستم چرخش خودکار سیخ و برش خودکار دارد استفاده کنید.

دستگاه اتوماتیک کباب ترکی

از دیگر نمونه دستگاه‌های پخت کباب ترکی می‌توان به دستگاه اتوماتیک کباب ترکی اشاره کرد. این دستگاه با استفاده از سیستم چرخش خودکار، به شما کمک می‌کند تا به راحتی و بدون نیاز به دخالت دست، کباب ترکی را تهیه کنید.

 

دستگاه کباب ترکی اتوماتیک

 

 

دستگاه کباب ترکی اتوماتیک به دلیل راحتی، سرعت پخت، قابلیت تنظیم دما و زمان گزینه مناسبی برای استفاده و پخت کباب در خانه و رستوران است.

دستگاه کباب ترکی برقی

همانطور که از اسمش پیداست این دستگاه برای استفاده و پخت کباب به برق نیاز دارد. این دستگاه با نمونه دیگر یعنی دستگاه کباب ترکی اتوماتیک شبیه یکدیگر هستند.

 

دستگاه کباب ترکی برقی

تفاوت اصلی این دو دستگاه در این است که دستگاه کباب ترکی اتوماتیک دارای سیستم چرخش خودکار است، در حالی که دستگاه کباب ترکی برقی فاقد این سیستم است. همچنین دردستگاه کباب ترکی اتوماتیک، سیخ به‌صورت خودکار می‌چرخد و به همین دلیل، کباب به‌صورت یکنواخت پخته می‌شود. در دستگاه کباب ترکی برقی، کاربر باید به‌صورت دستی سیخ را بچرخاند تا کباب به‌صورت یکنواخت پخته شود.
اما هر دو نمونه برای استفاده در خانه، فست فودی‌ و رستوران مناسب هستند.
با توجه به توضیحات بالا و معرفی انواع دستگاه کباب ترکی در نهایت، انتخاب دستگاه کباب به نیاز و بودجه شما بستگی دارد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kJLN
نظرتان را بنویسید