فینگرفود و انواع آن

فینگرفود و انواع آن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
saharfzl

فینگر‌فودها از انواع غذاهای خوشمزه انگشتی هستند که با رسپی‌های مختلف در سراسر دنیا رواج پیدا کرده‌اند.
در کشور ما نیز، با توجه به افزایش مشغله‌ها و تمایل افراد جامعه به جایگزین کردن غذاهای ساده اما زیبا و خوشمزه، به جای غذاهای تکراری و قدیمی طرفداران فینگرفود روز به روز افزایش می‌یابند.
در این مطلب با عنوان فینگر فود چیست تصمیم داریم درباره‌ی طرز تهیه فینگر فود چیست برای شما بنویسیم.
پس اگر قرار است میزبان یک مهمانی باشید و تمایلی به طبخ غذاهای سنگین و همیشگی ندارید. پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.

انواع فینگرفود

غذاهای سبک و خوشمزه که به صورت کلی نحوه آماده سازی ساده‌ای دارند و نیاز چندانی برای پخت نداشته باشند را فینگر‌فود می‌نامیم.
فینگرفود معمولاً در تکه‌های کوچک با دیزاین جالب توجه طراحی می‌شوند.
این لقمه‌های انگشتی گاهی در داخل سینی بزرگی چیده می‌شوند و یا با سیخ چوبی تزئین می‌شوند. در صورتی که فینگرفود نیاز به سس داشته باشد، آن را در کنارش قرار می‌دهند و هر دو با هم سرو می‌شوند.

به لحاظ نحوه اماده سازی، فینگرفود‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند:
1. فینگرفود سرد
2. فینگرفود گرم

در مطلب فینگر فود چیست ما به شما پیشنهاد می‌دهیم، برای تهیه‌ی غذای اصلی، از فینگرفود گرم و برای تهیه پیش ‌غذا، از فینگر‌فود سرد استفاده کنید.
معمولا برای تهیه سینی فینگرفود سرد، نیازی به پخت و پز روی اجاق گاز نیست و بخش عمده‌ای از مواد این فینگرفودها وابسته به سبزیجات و لبنیات خواهد بود.
یکی از مزیت‌های قابل توجه فینگرفود سرد، آن است که نیازی نیست حتما آن‌ها را پیش از حضور میهمانان آماده کرد.
بلکه می‌توان ان‌ها را به راحتی از شب قبل تهیه کرد تا در زمان مهمانی، صاحب خانه از کار زیاد و آشپزی مداوم دچار خستگی و کاهش انرژی نشود.
همچنین، نوع سرد فینگرفود نسبت به نوع گرم، به دلیل ماندگاری بیش‌تر و خوردن آسان تر، پر‌طرفدارتر و دارای کاربرد بیشتری در مهمانی‌ها، مجالس و جشن تولدها خواهد بود.


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lKgg
نظرتان را بنویسید