چرا باید لوگو داشته باشیم؟ اهمیت طراحی لوگو در کسب و کار

چرا باید لوگو داشته باشیم؟ اهمیت طراحی لوگو در کسب و کار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
marzilak

اول کوتاه بگویم؛ باید لوگو داشته باشیم چون برای پروفایل کسب و کارمان در جاهای مختلف به آن نیاز داریم. قطعا نمی توانیم عکس شناسنامه ای برند خود را با عکس های آماده در اینترنت پر کنیم. یک عکس حرفه ای که نشان دهنده هویت برند ما باشد، به مخاطبان ما نشان می دهد که ما مستقل و متمایز از رقبا هستیم و به ارائه خدمت و محصول می پردازیم. 

اما دلایل اصلی و حرفه ای هستند که ضرورت داشتن لوگو برای برند را به خوبی به ما ثابت می کنند. دلایلی که می توانند انگیزه شما برای ورود به بازار های رقابتی گسترده تر با همکارانتان باشند. حتی اگر جزو مشاغل سنتی باشید که هنوز پای کسب و کارتان به فضای آنلاین باز نشده باشد، باز هم برای این که روی محصول یا خدمات خود، برچسب  برند خود را داشته باشید تا در ذهن مخاطبانتان بدرخشید، به یک لوگو نیاز خواهید داشت. لوگو می تواند تا سال های سال، نام برند شما را، حتی بعد از خاموشی فعالیت هم، ماندگار کند.

داشتن یک لوگو بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت برند شماست. لوگو توجه ها را به خود جلب می کند، اولین تاثیر قوی را در مخاطبان ایجاد می کند، اساس هویت برند شما را شکل می دهد، شانس بیشتری برای ماندگاری در ذهن مخاطبان دارد، شما را از رقبا متمایز می کند و وفاداری به برندتان را تقویت می کند. 

بنابراین لوگو بخش مهمی از ایجاد یک تجارت و برند موفق است. برای طراحی لوگو حرفه ای و اصولی در نهان استدیو، تنها کاری که باید انجام بدهید، این است که جزئیاتی در مورد کسب و کار خود را به تیم طراحی بدهید؛ پس از چند روز می توانید بهترین شکل شخصیت برندتان را تحویل بگیرید. 

مهم ترین دلیلی که می تواند ضرورت لوگو را برای یک برند ثابت کند، کمک آن به شناسایی برند است. در اولین برخورد، مخاطب، برند شما را با لوگوی شما خواهد شناخت و بعد از آن، هر کج که با لوگو مواجه شود، برند شما را به خاطر می آورد؛ خواه یک محصول داشته باشید و خواه خدماتی را به آن ها ارائه دهید. 

این شناسایی به چه دردی می خورد؟

شناسایی برند شما در تمام مراحل به درد می خورد. اگر کاربری به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشد، شناخت برند شما کمک می کند که او به مشتری بالقوه برند تبدیل شود؛ یعنی از خدمات شما استفاده کند. و چه بهتر از این؟!

اما اگر کاربری در زمان مشاهده لوگو، به خدمات ما نیاز نداشته باشد، شناسایی لوگو و برند می تواند مک کند که ا در هنگام نیاز، به شما مراجعه کند. یعنی شناسایی مناسب و خوب برد از طریق یک لوگوی حرفه ای می تواند مشتری بالفعل شما را به یک مشتری بالقوه و حتی وفادار تبدیل کند.

منبع خبر: نکته نویس

برچسب ها
لینک مرجع https://noktenevis.ir/k5J9
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/R45z
نظرتان را بنویسید