زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم است که هر ساله در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون برگزاری آزمون ورودی در دو نوبت دانشجو می پذیرد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 می توانند کلیه مراحل نام نویسی را تکمیل کرده و ثبت نام خود را انجام دهند .


 دانشگاه علمی کاربردی به قصد ارتقاء دانش کار و ایجاد مهارت‌ های متناسب با حوزه فعالیت شغلی افراد تأسیس شده‌ است که بر اساس معدل مقطع قبلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو جذب می کند . دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه دانشجو می پذیرد .
 پذیرش در هر دو نیم سال تحصیلی شهریه پرداز بوده و زمان دقیق ثبت نام هر نیم سال پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش برای ورودی مهر و بهمن اعلام می شود که متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 جهت نام نویسی خود اقدام کنند . در ادامه این مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 را شرح داده ایم .


تاریخ ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 99
متقاضیان ورودی مهر و بهمن دانشگاه علمی کاربردی پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش می توانند با پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 ، کارت اعتباری علاقه مندی دانشگاه علمی کاربردی خود را برای سال 99 تهیه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند .





 زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 :

ثبت نام بدون آزمون نیمسال اول دانشگاه علمی کاربردی معمولا در بازه زمانی مشخص انجام می شود . با توجه به رویه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 که برای ورودی مهر ماه مقطع کاردانی از 28 مرداد تا 7 شهریور و مقطع کارشناسی ناپیوسته از 3 تا 14 شهریور ماه بوده ، پیش بینی می شود ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 99 نیز در همین بازه زمانی انجام شود .



** ثبت نام مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کابردی 99 ، احتمالا اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد **



 زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 :

دانشگاه های علمی کاربردی علاوه بر ورودی مهر برای ورودی بهمن ماه نیز به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرند که معمولا تحت عنوان تکمیل ظرفیت مطرح می شود . با استناد به زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 که برای ورودی بهمن ماه مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ازتاریخ 20 تا 29 بهمن ماه بوده ، پیش بینی می شود ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 نیز در همین بازه زمانی انجام شود .



** ثبت نام مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کابردی بهمن 99 ، احتمالا اواخر بهمن ماه آغاز خواهد شد **



خاطر نشان می شود به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام ورودی مهر و بهمن 99 دانشگاه علمی کاربردی این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آرمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

اگر پس از مطالعه راهنمای زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 ، سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دارید می توانید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

به داوطلبان متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی توصیه می کنیم با توجه به شهریه پرداز بودن این دانشگاه پیش از فرا رسیدن زمان ثبت نام میزان شهریه رشته و مقطع مورد نظر را بررسی و در صورت تناسب شهریه برآورد شده با توان مالی خود ، ثبت نام قطعی خود را انجام دهند .

سوالات متداول

1- دانشگاه علمی کاربردی در چند نوبت پذیرش دانشجو دارد ؟
همانطور که در متن مقاله اشاره شده است دانشگاه علمی کاربردی معمولا در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن پذیرش دانشجو دارد .

2- زمان دقیق ثبت نام ورودی مهر چه تاریخی است ؟
ثبت نام ورود مهر این دانشگاه معمولا مرداد ماه انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

3- آیا زمان ثبت نام هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای تکمیل ظرفیت بهمن یکسان می باشد ؟
معمولا زمان ثبت نام دو مقطع نزدیک به هم بوده و یا یکسان است که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3DgQ
نظرتان را بنویسید