چرا به لوگوساز نیاز دارید؟ (قسمت دوم)

چرا به لوگوساز نیاز دارید؟ (قسمت دوم)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لوگو آنلاین

در مقاله قبل به لزوم استفاده از لوگوساز اشاره کردیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به مقایسه لوگوساز با متخصصان طراح لوگو می پردازیم.

لوگوسازها در مقابل تولیدکنندگان لوگو

و سپس مولدهای لوگو وجود دارد. چند مورد قابل توجه عبارتند از:مولدهای لوگو و طراحی آنلاین لوگو در یک دسته بندی گسترده قرار می گیرند. هر دو ایجاد لوگوی خود را آسان می کنند و هر دو به شما اجازه می دهند لوگوی خود را سفارشی کنید. تفاوت این است که در حالی که یک سازنده لوگو معمولاً کاربر را از ابتدا شروع می کند، یک مولد لوگو پس از جمع آوری مقداری ورودی، یک لوگو برای کاربر ایجاد می کند، مانند شکل ها و رنگ هایی که دوست دارند. 

زمانی که نمی‌توانید به هیچ ایده‌ای برای لوگو فکر کنید یا زمانی که می‌خواهید برداشت‌های منحصربه‌فردی از ورودی‌هایی که ارائه می‌دهید ببینید، این می‌تواند بسیار مفید باشد.در بسیاری از موارد، مولدهای لوگو به کاربران این امکان را می دهند که پس از دریافت لوگو، آنها را سفارشی کنند. بنابراین به یک تولید کننده لوگو مانند یک سازنده لوگو فکر کنید که کمک عملی بیشتری به شما می دهد. مانند سازندگان لوگو، خلق‌های تولیدکنندگان لوگو اغلب می‌توانند عمومیت داشته باشند، اما می‌توانند بهترین انتخاب برای یک برند استارت‌آپ با محدودیت زمانی یا پول نقد باشند.

آیا باید از سازنده لوگو استفاده کنم؟

پیش از این، ما شرایطی را فهرست کردیم که باعث می شود یک فرد کاندید خوبی برای استفاده از یک سازنده لوگو باشد. اگر با معیارها مطابقت دارید، اما هنوز مطمئن نیستید که آیا سازنده لوگو راه درستی برای برند شماست، سوالات زیر را از خود بپرسید:

چه زمانی به این لوگو نیاز دارم؟

وقتی زمان اهمیت دارد، یک سازنده لوگو یک انتخاب عالی است... و احتمالا تنها انتخاب شما. با یک سازنده لوگو، می توانید تنها در چند دقیقه یک لوگو ایجاد کنید.در مقابل، کار با یک طراح می تواند هفته ها یا حتی بیشتر طول بکشد. حتی اگر یک لوگوی حرفه‌ای طراحی شده با یک طراح داشته باشید، یک سازنده لوگو می‌تواند به سرعت لوگوی طراحی شده را برای شما آماده کند تا در این مدت از آن استفاده کنید.

چگونه می توانم از لوگو استفاده کنم؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، سازندگان لوگو از نظر سرعت و قیمت عالی هستند، اما معمولاً برای منحصر به فرد بودن و اجرای طراحی فنی چندان عالی نیستند.بنابراین اگر نیاز دارید که یک لوگو تا زمانی که لوگوی دائمی شما آماده شود فقط یک مکان نگهدار باشد، از یک سازنده لوگو استفاده کنید. اگر به یک لوگوی ثانویه ساده برای مواردی مانند پاکت نامه ها، واترمارک ها و سایر مکان هایی که لوگوی اصلی شما برای جا انداختن یا ارائه دقیق آن پیچیده است، نیاز دارید، از یک لوگو ساز استفاده کنید. 

و اگر برندی که برای آن لوگو ایجاد می‌کنید موقتی است (مانند یک بازشو یکباره) یا کاملا مطمئن نیستید که به اندازه کافی موفق خواهد بود یا خیر، یک سازنده لوگو راه خوبی است.علاوه بر این، یک سازنده لوگو می تواند راهی عالی برای امتحان گزینه های مختلف لوگو بدون تعهد گران قیمت با یک طراح حرفه ای باشد. می‌توانید این گزینه‌های مختلف را با خریداران بالقوه آزمایش کنید و/یا می‌توانید آن‌ها را نزد یک طراح ببرید تا ایده‌های مختلفی را که در نظر دارید به آن‌ها نشان دهید. در هر صورت، یک سازنده لوگو می تواند به شما کمک کند تا فرآیند طراحی لوگو را شروع کنید، حتی اگر این روشی نباشد که برای دریافت لوگوی نهایی خود استفاده می کنید.

چگونه لوگو در هویت برند بزرگتر من قرار می گیرد؟

اگر در حال حاضر ایده‌های هویت برند مانند پالت رنگ، تگ لاین، فونت‌ها و تصاویر به کار گرفته شده‌اید، ممکن است نتوانید لوگوی مورد نظر خود را با یک سازنده لوگو ایجاد کنید. سازندگان لوگو شما را به عناصر طراحی خود محدود می‌کنند، بنابراین ممکن است در حال جستجو برای یافتن چیزی که با هویت برند شما در کتابخانه از قبل موجود لوگوی شما مطابقت دارد پیدا کنید.گفته می‌شود، برخی سازندگان لوگو بهتر از دیگران اجازه می‌دهند تا کاربران عناصر طراحی خود را وارد کنند. 

قابل ذکر است که Canva نسبتاً باز است، به خصوص اگر در Canva Pro مشترک شوید.آیا از قبل ایده ای برای لوگوی خود در ذهن دارم؟اگر از قبل ایده ای برای لوگوی خود در ذهن دارید، یک سازنده لوگو می تواند راهی آسان برای تبدیل آن ایده به چیزی بصری باشد.

 در حالی که وقتی سعی می کنید ایده هایی برای لوگوی خود داشته باشید، نشستن و خیره شدن به یک صفحه خالی احساس فلج می کند، یک سازنده لوگو ساختن آنچه را که در ذهن دارید را با چند کلیک سریع آسان می کند.اگرچه این تنها راه برای تحقیق در مورد مفاهیم لوگو نیست. 

همانطور که تحقیق خود را انجام می دهید، به آرم های رقبا نگاه کنید. آیا لوگوها در صنعت شما تمایل دارند همه شبیه به هم به نظر برسند یا متفاوت و متفاوت از یکدیگر هستند؟ آنها تمایل به استفاده از چه نوع تصاویری دارند، و آیا نوع خاصی از لوگو، مانند علامت کلمه یا آرم نماد، رایج است؟

 هنگامی که مشخص کردید رقبای شما از کدام روند استفاده می کنند، از خود بپرسید که چرا آنها این انتخاب های طراحی را انجام داده اند. این انتخاب‌ها در مورد خریدار متوسطی که هر رقیب به آن علاقه‌مند است چه می‌گوید، و آیا برای لوگوی شما مفید یا مضر است که لوگوی شما شبیه به سایرین در حوزه کاری شما باشد؟ پاسخ شما به این سوالات به شما در طراحی یک لوگوی موثر، با یا بدون سازنده لوگو کمک می کند.

آیا برای توصیف لوگوی ایده آل خود به یک طراح به کمک نیاز دارید؟

اگر این کار را انجام دهید، یک سازنده لوگو می تواند یکی از با ارزش ترین ابزارهای در اختیار شما باشد.با یک سازنده لوگو، می‌توانید مفاهیم مختلف لوگو، پالت‌های رنگی و گزینه‌های بیشتر را بدون در نظر گرفتن دانش طراحی خود (یا فقدان آن‌ها) بیان کنید.سپس، همانطور که نام تجاری شما تکامل می یابد، یک طراح با تجربه می تواند لوگوی شما را به سطح بالاتری برساند.

 طراحان دارای تخصص و چشم‌های انتقادی هستند که نرم‌افزار نمی‌تواند آن‌ها را تکرار کند، و همانطور که کسب‌وکار شما مقیاس می‌شود، احتمالاً به لوگوی متفکرانه‌تری نیاز خواهید داشت تا دقیقاً بیان کند که چه کسی هستید و چه چیزی ارائه می‌دهید.و هنگامی که برای آن مکالمه آماده هستید، وارد شدن به آن با چند مفهوم آماده، برقراری ارتباط دقیقاً با آنچه نیاز دارید و طراح برای ایجاد لوگوی عالی برای برند شما آسان تر می کند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Dzwy
نظرتان را بنویسید