ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش امکان ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 99 را به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش فراهم می کند و داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام اطلاعات خود را در کمال دقت ثبت نمایند . همچنین سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 را از طریق همین سایت فراهم کرده است .


هر ساله دانشگاه علمی کاربردی به منظور جذب دانشجو در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای و در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ، دو بار در سال ( ورودی مهر . بهمن ) به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد و داوطلبان می توانند در زمان مقرر به سایت ثبت نام مراجعه نمایند .

داوطلبان در مهلت مقرر پس از پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99​ و خرید کارت اعتباری مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته هستند که لازمه این ثبت نام و انتخاب رشته ، مطالعه دفترچه و آماده نمودن مدارک لازم جهت ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 99 است که کمک می کند در زمان ثبت نام اطلاعات درخواستی و همچنین کد رشته محل های مورد علاقه خود را با کمترین اشتباه ثبت نمایید . در ادامه این مقاله نکات مربوط به ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 را همراه با لینک و راهنمای تصویری ویرایش آورده ایم .


زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99
زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در سال 99 با انتشار اطلاعیه ای در سایت سازمان سنجش اعلام می شود و همزمان با شروع ثبت نام لینک ویرایش نیز در سایت سازمان سنجش فعال می شود . توجه داشته باشید لینک ویرایش اطلاعات هر کدام از دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به صورت جداگانه و در مهلت ثبت نام اعلام شده هر دوره فعال می شود .

طبق دوره های پیشین ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، که معمولا ثبت نام و ویرایش اطلاعات از اواخر مرداد ماه و اوایل شهریور ماه آغاز شده ، پیش بینی می شود ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 نیز در همین بازه زمانی فعال شود .



لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 ، احتمالا از اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه فعال می شود .



خاطر نشان می شود به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99
همان طور که در بالا اشاره شد بهتر است داوطلبان پیش از مراجعه به سایت ، اطلاعات و مدارک مورد نیاز را آماده نمایند و قبل از ورود به صفحه ثبت نام فرم پیش نویس ثبت نام را که در انتهای دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربری آمده است تکمیل نموده و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . آماده نمودن مدارک و تکمیل فرم پیش نویس تقاضای ثبت نام احتمال بروز خطا و اشتباه را به حداقل می رساند .

 با این حال داوطلبانی که دچار اشتباه در ثبت اطلاعات و یا انتخاب رشته خود شده اند می توانند ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 را در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org را انجام دهند . داوطلبانی که ثبت نام خود را با موفقیت انجام داده و رسید ثبت نام دریافت کرده اند می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره رسید ثبت نام تغییرات لازمه را انجام دهند .





راهنمای تصویری ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 :



گام اول : وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید و از منوی رنگی سمت راست بالای صفحه ، گزینه " علمی کاربردی " را انتخاب کنید .





گام دوم : گزینه " ثبت‌ نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال تحصیلی 1399 " را کلیک کنید .





گام سوم : در این مرحله داوطلبانی که موفق به ثبت نام شده و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت نیاز به ویرایش لازم است در سمت راست صفحه باز شده از قسمت " قبلا ثبت نام نموده ام " گزینه " ویرایش اطلاعات "را انتخاب نمایند .







گام چهارم : در صفحه باز شده هر داوطلب مجاز است به 3 روش وارد پرتال خود شود و اطلاعات و یا انتخاب های خود را تغییر دهد .

روش اول : لازم است شماره پرونده مندرج در کارت خریداری شده و کد پیگیری ثبت نام را که در پایان مراحل ثبت نام دریافت کرده اید را وارد نمایید .

روش دوم : آن دسته از داوطلبانی که در کد پیگیری ثبت نام خود را به هر دلیل فراموش کرده اند ، با روش دوم فقط با وارد کردن سریال ثبت نام مندرج بر روی کارت اعتباری و کد ملی شان می توانند وارد صفحه ویرایش شوند .

روش سوم : در این روش کافی است سریال ثبت نام و یا شماره شناسنامه خود را وارد نمایید .





پس از آغاز ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 ، راهنمای تصویری ارائه شده بروزرسانی شده و لینک ویرایش اطلاعات هر مقطع در این مقاله نیز فعال خواهد شد .




شما داوطلبان می توانید برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 و همچنین اطلاع از آخرین اخبار دانشگاه های بدون آزمون عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید . در ضمن از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می توانید سوالات خود را در زمینه دانشگاه های بدون کنکور با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در میان بگذارید و ابهامات خود را برطرف کنید .


سوالات متداول

1- چه زمانی می توان اطلاعات ثبت نامی دانشگاه علمی کاربردی را ویرایش کرد ؟
معمولا ویرایش اطلاعات علمی کاربردی همزمان با ثبت نام آغاز می شود و تا پیاین مهلت ثبت نام ادامه دارد که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .

2- به چه صورتی باید ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را ویرایش کرد ؟
ویرایش اطلاعات ثبت نامی این دانشگاه به صورت اینترنتی انجام می شود که لینک ویرایش اطلاعات در این مقاله نیز فعال خواهد شد .

3- آیا امکان ویرایش رشته محل های انتخابی نیز وجود دارد ؟
بله همانطور که در مقاله اشاره شده است ، داوطلبان می توانند اولویت های انتخابی خود را نیز تغییر دهند .

منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jr6Y
نظرتان را بنویسید