سایت ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی sanjesh.org

سایت ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهت دریافت دفترچه ، پرداخت هزینه ثبت نام ، تکمیل فرم ثبت نام انتخاب رشته و اطلاع از نتایج خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و کلیه مراحل ثبت نام و اطلاع از نتایج را به صورت اینترنتی انجام دهند .


طبق روال هر ساله دانشگاه علمی کاربردی در سال 99 امکان ادامه تحصیل را برای تمامی داوطلبان دارای مدرک دیپلم و کاردانی ( فوق دیپلم ) علی الخصوص شاغلین از طریق ثبت نام اینترنتی فراهم کرده است . ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 99 در دو نوبت مهر و بهمن برگزار می شود و ملاک پذیرش در هر دو نوبت معدل مقطع قبلی داوطلبان است .

علاقه مندان به ادامه تحصیل در یکی از مراکز و دانشگاه های علمی کاربردی می بایست جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام علمی کاربردی 99 ، دفترچه را از طریق سایت دانلود کرده و به دقت مطالعه نمایند . لینک ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش فعال می شود همچنین کلیه پروسه ثبت نام نیز به صورت آنلاین و از طریق سایت sanjesh.org قابل انجام است . از این رو در ادامه سایت و لینک ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی را ارائه داده ایم .


سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99
همانطور که پیش از این اشاره شد معمولا هر ساله لینک دریافت دفترچه راهنما انتخاب رشته و هم چنین لینک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org فعال می شود . معمولا لینک ثبت نام و دانلود دفترچه به صورت همزمان و طبق جدول زمانبندی سازمان سنجش فعال می شوند .

سال های گذشته ، معمولا ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از اواخر مرداد ماه و یا اوایل شهریور ماه آغاز شده و تا نیمه های شهریور ماه ادامه داشته است . از این رو پیش بینی می شود که همین رویه برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 نیز صدق کند و لینک ثبت نام نیمه اول شهریور ماه فعال شود .





لینک ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 99 ، احتمالا اواخر مرداد ماه فعال خواهد شد



***************



لینک ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 99 ، احتمالا اوایل شهریور ماه فعال خواهد شد



خاطر نشان می شود به محض آغاز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 ، لینک ثبت نام در این مقاله فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

سایت اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99
داوطلبانی که در زمان مقرر نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی ، موفق به ثبت نام و انتخاب رشته شده اند ، پس از اتمام مهلت ثبت نام در انتظار نتایج پذیرش / عدم پذیرش و محل قبولی خود هستند . معمولا لینک مشاهده نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مدتی پس از اتمام مهلت نام نویسی ، در سایت سازمان سنجش فعال می شود .

طی دوره های قبل معمولا نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، اواخر شهریور و یا اوایل مهر ماه منتشر شده است . با استناد به این موضوع پیش بینی می شود لینک اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99 نیز در بازه همین بازه زمانی به روی سایت سازمان سنجش فعال شود .





لینک اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 99 ، احتمالا اواخر شهریور ماه فعال خواهد شد



***************



لینک اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 99 ، احتمالا اوایل مهر ماه فعال خواهد شد



خاطر نشان می شود به محض اعلام شدن نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 ، لینک مشاهده نتایج در این مقاله فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


اگر پس از مطالعه این مقاله همچنان ابهام یا سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 99 دارید می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید .


سوالات متداول

1- ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از چه طریقی انجام می شود ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده ، ثبت نام این دانشگاه از طریق سایت سنجش انجام می شود .

2- لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی فعال می شود ؟
معمولا لینک ثبت نام طبق زمانبندی سازمان سنجش فعال می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

3- به چه صورتی می توان نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را مشاهده کرد ؟
نتایج بدونن ازمون این دانشگاه به صورت اینترنتی اعلام می شود که به محض انتشار نتایج داوطلبان لینک مشاهده جواب در این مقاله نیز فعال می شود .

منبع : سایت ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی sanjesh.org
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mxNE
نظرتان را بنویسید