هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 99 در هر دو نوبت در قبال پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 امکان پذیر است . هزینه ثبت نام برای مقاطع کاردانی ( فوق دیپلم ) و کارشناسی متفاوت است ولی داوطلبان هر دو مقطع تحصیلی می بایست هزینه ثبت نام خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنند .

دانشگاه علمی کاربردی یکی از پرطرفدار ترین دانشگاه های بدون کنکور است که از اولین روز تاسیس تاکنون در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته با هدف ایجاد بستری مساعد برای ادامه تحصیل شاغلین شروع به کار کرده است . این دانشگاه هر ساله برای نیمسال اول و دوم تحصیلی یعنی ورودی مهر و بهمن بر اساس معدل مقطع قبلی داوطلبان دانشجو می پذیرد . 

متقاضیان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون آزمون می بایست در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و پس از خرید کارت اعتباری و انتخاب رشته منتظر اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی باشند . در ادامه این مقاله هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 را شرح داده ایم .


هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99
روال ثبت نام برای هر دو نیمسال به این صورت است که همزمان با آغاز ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی 99 ، لینک خرید کارت اعتباری بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش فعال می شود .

هر داوطلب لازم است هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را که سال 98 برای مقطع کاردانی 27500 تومان و برای مقطع کارشناسی ناپیوسته 34000 تومان است را پرداخت کرده و کارت اعتباری که سریال ثبت نام و کد رهگیری در آن درج شده است را برای انجام ادامه مراحل ثبت نام دریافت نماید .

خاطر نشان می شود هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای سال 99 مقداری اضافه خواهد شد که به محض اعلام هزینه ثبت نام ورودی مهر و بهمن 99 این دانشگاه ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99
همانطور که پیش از این اشاره شد معمولا چه برای ورودی مهر که ثبت نام اینترنی انجام می شود و چه برای ورودی بهمن که ثبت نام حضوری است ، لینک پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فعال می شود . داوطلبان به منظور پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 و خرید کارت اعتباری ثبت نام باید مراحل زیر را طی کرده و سریال نام نویسی خود را تهیه کنند .





1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org 

2 - انتخاب گزینه دانشگاه علمی کاربردی از منوی سمت راست سایت

3 - ورود به لینک ثبت نام کاردانی / کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1399

4 - انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری از منوی دسترسی سریع ( سمت راست )

5 - تکمیل اطلاعات فردی خواسته شده و دریافت شناسه پرداخت

6 - ورود به درگاه بانکی الکترونیکی و پرداخت هزینه

7 - دریافت کارت اعتباری حاوی سریال ثبت نام



به محض آغاز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 ، لینک پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه در این قسمت فعال خواهد شد .

 
مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما را در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 یاری کنند . آخرین و جدیدترین اخبار دانشگاه های بدون کنکور در کانال بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهیم کرد .

داوطلبان می بایست با مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام و پس از پرداخت هزینه ثبت نام با در دست داشتن مدارک و کارت اعتباری خریداری شده به واحد دانشگاهی مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهند .

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی به چه میزان است ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده ، هزینه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از سوی سازمان سنجش تعیین می شود که به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از چه طریقی پرداخت می شود ؟
هزینه ثبت نام این دانشگاه به صورت اینترنتی پرداخت می شود که لینک پرداخت در این مقاله نیز فعال می شود .

3- چه زمانی باید هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را پرداخت کرد ؟
معمولا لینک پرداخت هزینه همزمان با ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی فعال می شود و تا پایان مهلت ثبت نام امکان پرداخت هزینه ثبت نام وجود دارد .

منبع : هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wL7m
نظرتان را بنویسید