اعلام نتایج دانشگاه هوایی شهید ستاری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج دانشگاه هوایی شهید ستاری در دو مرحله اعلام نتایج اولیه ، نتایج نهایی منتشر می شود و داوطلبان می توانند با استفاده از اطلاعات ثبت نامی نتایج این دو مرحله را دریافت کنند . نتایج این دانشگاه به صورت اینترنتی و از طریق سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود .

پس از برگزاری آزمون افسری دانشگاه شهید ستاری متقاضیان می توانند نتایج خود را در سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران مشاهده نمایند . هر ساله نتایج در 2 مرحله منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد به طوریکه در مرحله نخست ، که به فاصله حدودا 20روز پس از برگزاری آزمون می باشد نتایج اولیه برای همه داوطلبان اعلام شده و وضعیت پذیرفته شدگان مرحله اول مشخص می شود .

پذیرفته شدگان این مرحله بر اساس این نتایج می توانند نسبت به شرکت در جلسه مصاحبه اقدام نمایند . بعد از بررسی های نهایی ، ارتش جمهوری اسلامی ایران اسامی پذیرفته شدگان نهایی را منتشر می کند . داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شده اند می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود در دانشگاه محل قبولی اقدام نمایند . به دلیل اهمیت اطلاع از زمان و نحوه مشاهده نتایج دانشگاه هوایی شهید ستاری در سال 99 ، در ادامه جزئیات آن به صورت کامل بررسی شده است .


زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه دانشگاه هوایی شهید ستاری
ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از برگزاری آزمون دانشگاه هوایی شهید ستاری ، اقدام به تصحیح پاسخبرگ های داوطلبان کرده و حدودا در بهمن ماه نتایج اولیه این آزمون را برای همه داوطلبان به صورت یکپارچه در سایت خود به آدرس gozinesh.aja.ir منتشر می کند .

هر داوطلب برای مشاهده نتایج اولیه می بایست در زمان مقرر شده به سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران رفته و با داشتن اطلاعات ثبت نامی از طریق لینک مشاهده نتایج اولیه آزمون را مشاهده نمایند .

ارتش جمهوری اسلامی ایران در موعد مقرر لینک اعلام نتیجه آزمون کتبی را در سایت خود فعال کرده و امکان دریافت نتایج آزمون را برای داوطلبان فراهم می کند . داوطلبان به منظور مشاهده نتایج آزمون کتبی دانشگاه افسری باید مراحل زیر را طی کنند .


مراحل دریافت اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری شهید ستاری سال 99 

 مراجعه به سایت  aja.ir

 انتخاب گزینه نتیجه آزمون کتبی

 درج کد ملی و شماره داوطلبی

 دریافت نتیجه



راهنمای تصویری اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری شهید ستاری سال 99 

 مطابق تصویری زیر داوطلبان بعد از ورود به سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران از طریق منوی سمت بر روی گزینه نتیجه آزمون کتبی کلیک کنند . 





با کلیک بر روی گزینه " نتیجه آزمون کتبی " صفحه ای باز می شود که داوطلبان با وارد کردن کد ملی و شماره داوطلبی هنگام ثبت نام دریافت کرده اند می توانند نتایج خود را مشاهده نمایند .






در نظر داشته باشید راهنمای تصویری بالا مربوط به سال گذشته است به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج اولیه افسری دانشگاه هوایی شهید ستاری در سال 99 مقاله به روز رسانی می شود .





 داوطلبانی که بعد از مشاهده نتایج آزمون کتبی پذیرفته نشده اند می توانند شانس خود را برای استخدام پلیس امتحان کنند .


زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی دانشگاه هوایی شهید ستاری
پس از برگزاری مرحله دوم آزمون دانشگاه هوایی شهید ستاری که همان مصاحبه است ، شرکت کنندگان منتظر دریافت نتایج خود هستند . بعد از اتمام فرآیند مصاحبه ، ارتش جمهوری اسلامی ایران ، نمره علمی و مصاحبه متقاضیان را بررسی کرده و اسامی پذیرفته شدگان نهایی را منتشر خواهد کرد .

کلیه داوطلبانی که در جلسات مصاحبه مطابق جداول زمانبندی منتشر شده از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند ، می بایست اخبار و اطلاعیه های مختلف در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری را دنبال نمایند تا در صورت پذیرفته شدن ، ثبت نام خود را در اسرع وقت انجام دهند . 



مراحل دریافت اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری شهید ستاری در سال 99

 مراجعه به سایت gozinesh.aja.ir

 انتخاب لینک گزینش و استخدام

 انتخاب گزینه نتیجه آزمون

 درج شماره داوطلبی و شماره ملی 


راهنمای تصویری اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری  امام علی در سال 99



داوطلبان به منظور مشاهده نتایج خود می بایست به سایت aja.ir مراجعه کرده و مطابق پیکان گزینش و استخدام افسری را انتخاب نمایند .




در این مرحله در انتهای صفحه بر روی گزینه نتیجه آزمون کلیک کنید .




در صفحه باز شده با استفاده از اطلاعات شماره داوطلبی و شماره ملی خود نتایج خود را مشاهده نماینئد .



در نظر داشته باشید راهنمای تصویری بالا مربوط به سال گذشته است در صورت تغییر در نحوه اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری شهید ستاری در سال 99 مقاله به روزرسانی می شود .




 اگر در این مرحله از آزمون اسم خود را در لیست قبول شدگان نهایی دانشگاه افسری شهید ستاری نمی بینید ، باید بدانید که آخر راه نیست و می توانید با برنامه ریزی برای استخدام این ارگان اقدام کنید .


 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز در طول فرایند اعلام نتایج دانشگاه هوایی شهید ستاری همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را در مشاهده نتایج یاری خواهند نمود . 




سوالات متداول

1- زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری شهید ستاری چه زمانی است ؟
نتایج اولیه این دانشگاه احتمالا اواخر بهمن ماه منتشر می شود که به محض اعلام ، لینک مشاهده نتایج در این مقاله قرار می گیرد .

2- نتایج دانشگاه افسری شهید ستاری به چه صورت منتشر می شود ؟
به صورت اینترنتی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود که به محض اعلام ، لینک مشاهده نتایج در این مقاله قرار داده می شود .

3- نتایج نهایی دانشگاه هوایی شهید ستاری چه زمانی منتشر می شود؟
زمان اعلام نتایج نهایی این دانشگاه هنوز اعلام نشده است به محض اعلام ، لینک مشاهده نتایج در این مقاله قرار می گیرد .

منبع : اعلام نتایج دانشگاه هوایی شهید ستاری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q4gy
نظرتان را بنویسید