طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
3sotweb

طراحی سایت خبری این روزها بسیار پرطرفدار شده است، زیرا یکی از پر بازدید ترین دسته های سایت های اینترنتی هستند. علت این موضوع از طرفی، اهمیت اطلاع رسانی و خبر پراکنی و از طرف دیگر علاقه مردم به دریافت اخبار به روز بدون پرداخت هزینه است

اصول طراحی وب سایت خبری

اگر شما به دنبال ایجاد یک وب سایت برای کسب درامد هستید، باید بگوییم، با توجه به آمارهای موجود درباره کاربران آنلاین، و بازدید سایت های خبری، درصورت طراحی سایت خبری اتوماتیک مناسب و تولید محتوای مفید، مخاطب های زیادی را به خود جذب خواهید کرد.

مخاطبان سایت های خبری علاقه مند هستند تا خبرهای به روز و در لحظه را از سایت شما دریافت کنند. اگر شما سعی کنید وب سایت خبری خود را به روز نگه دارید، روز به روز بازدیدکنندگان سایت شما افزایش خواهد یافت. از طرفی با گسترش شبکه های اجتماعی تلفن های هوشمند، مانند تلگرام و اینستاگرام، اهمیت طراحی سایت خبری مناسب و قابل رقابت با این شبکه ها، چند برابر شده است. بحث سایت کمی با بحث شبکه های اجتماعی متفاوت است، زیرا سایت علاوه بر طراحی، نیاز به بهینه سازی و سئو نیز دارد. در صورتی که بهینه سازی، سئو و تجربه کاری دست به دست هم دهند، یک وب سایت خبری به موفقیت خواهد رسید. 

 

اهمیت سرعت لود در طراحی سایت خبری

 

یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سایت خبری سرعت لود سایت می باشد. این اهمیت به خاطر آن است که مردم می خواهند خبر ها را در لحظه و در ثانیه کسب کنند. حال اگر سرعت لود سایت پایین باشد هم مخاطبان و هم گوگل کمتر به سایت شما توجه خواهند کرد. به دلیل آن که در سایت خبری ممکن است اخباری اعم از ویدیویی و تصویری قرار بگیرد احتمال آن که سرعت لود این سایت ها کم باشد به صورت پیش فرض هست، پس باید این معیار مهم در طراحی سایت خبری در نظر گرفته شود.

 

سئو و بهینه سازی سایت خبری

   

 ورود اطلاعات در سایت های خبری به خاطر این که اخبار باید همواره بروز باشند از اهمیت خاصی برخوردار است. طراحی سایت خبری باید با اصول سئو همساز و همگام باشد تا بتوان اخبار را با سرعت و بروز منتشر کرد و در اختیار کاربران قرار داد

 

مولتی مدیا در طراحی سایت خبرگزاری

 

در یک سایت خبری انتشار خبر علاوه بر شکل متداول متنی معمولا به صورت های دیگری همچون گرافیکی، صوتی و ویدیویی نیز منتشر می شود. اینگونه اخبار باعث افزایش بازدید سایت خواهد شد و تاثیرگذاری زیادی خواهد داشت. از این رو در نظر داشتن فضای مولتی مدیا در طراحی سایت خبری باید مد نظر قرار گیرد.

 

سادگی در طراحی سایت خبری

بهتر است سایت خبری علاوه بر این که دارای بخش های مختلفی هست سادگی خود را نیز داشته باشد. قسمت پنل مدیریتی سایت های خبری بهتر است محیطی ساده داشته باشند.

امنیت وب سایت خبری

امنیت یک وب سایت خبری بسیار مهم است. وب سایت های خبری همواره در معرض هک شدن قرار دارند و باید خیلی برای امنیت اطلاعات خود ارزش قائل شوند. برای امنیت وب سایت خبری خود می توانید از افزونه های مختلفی استفاده کنید

 

بخش های مختلف در طراحی وب سایت خبری

 بخش عمومی در طراحی سایت خبری

بخش عمومی وب سایت خبری معمولا باید شامل آرشیو اخبار، آرشیو گزارش ها، آرشیو مقالات، آرشیو مصاحبه و گفت و گو ها، آرشیو گزارش های تصویری و... باشند. همچنین می تواند گزیده اخبار نیز در بخش عمومی باشد.

 

صفحه نمایش سایت خبری

صفحه نمایش مطلب باید ویژگی های خاصی در یک وب سایت خبری داشته باشد. در این صفحه باید ساعت و تاریخ خبر ثبت شود، سرویس مطلب نمایش داده شود و نوع مطلب ارائه شود، علاوه بر این باید تعداد بازدید ها، نظرات کاربران، لینک های مرجع و نام نویسنده نیز ظاهر شود

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C/

 

 

 

لینک مرجع https://3sotweb.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pnoy
نظرتان را بنویسید