طراحی سایت دانلود

طراحی سایت دانلود
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
3sotweb

وب سایت های دانلود دو دسته هستند:

وب سایت های دانلودی رایگان: هدف این وب سایت ها افزایش تعداد بازدید کنندگان و کاربران وب سایت است. همان طور که می دانید .اکثر شرکت های موفق به دنبال سایت های پر طرفدار و پر بازدید می گردند.تا از تبلیغات در فضای مجازی و اینترنت نیز بهره بگیرند.

در واقع هدف این شرکت ها قوی ظاهر شدن در عرصه رقابت و در نتیجه پیشی گرفتن از  رقیبان می باشد. بنابراین این گونه وب سایت های دانلود با افزایش بازدید کنندگان خود  به راحتی نظر این شرکت های موفق را به خود جلب کرده. و  کارهای تبلیغات این شرکت ها را به عهده می گیرند. طراحی سایت دانلود در این گونه وب سایت ها باید به نحوی باشد. که بیشترین بازدید کننده را جذب نماید.

وب سایت های دانلودی که لینک های دانلود را می فروشند: این وب سایت ها از طریق فروش لینک های دانلود کسب درآمد می نمایند. اغلب این وب سایت های دانلود در ازای دریافت مبلغ ناچیزی از کاربران لینک فایل های مورد نیاز آن ها را در اختیارشان قرار می دهند. بنابراین نکته حائز اهمیت در مورد طراحی سایت دانلود در این نوع وب سایت ها رعایت نکات امنیتی می باشد. تا کاربر با اطمینان خاطر بیشتری اقدام خرید نماید

.

سرعت لود شدن صفحات

 

وقت طلاست برای وقت کاربران خود ارزش قایل شوید. سرعت لود شدن صفحات یکی از عوامل مهم در طراحی سایت دانلود حرفه ای است. هرچه سرعت باز شدن و بالا آمدن سایت بیشتر باشد.کاربران بیشتری می توانید به خود جذب کند.

تجربه ثابت کرده اگر سرعت لود صفحات وب سایت شما پایین باشید .در چند ثانیه اول حدود 5 تا 6 درصد کاربران صفحه از وب سایت شما خارج می شوند. و صفحه را می بندند. که  این یک امتیاز منفی برای وب سایت شما محسوب می گردد. و به راحتی روی سئو وب سایت شما تاثیر می گذارد. باید در نظر داشته باشید که برای یک وب سایت دانلود ، سئوی سایت اهمیت زیادی دارد.

 

حجم هاست مناسب

 

در طراحی سایت دانلود حرفه ای باید به حجم هاست توجه ویژه ای داشت. از آن­جایی که سایت های دانلود آرشیو بزرگی از فیلم ها، عکس ها، موسیقی ها و … هستند. نیاز به حجم هاست بیشتری نسبت به سایر سایت ها است.

مدیران سایت های دانلود زمانی می توانند به موفقیت برسند. که در طراحی سایت دانلود از هاست مناسبی استفاده نموده باشند. شما می توانید به کمک شرکت ما مناسب ترین هاست را در طراحی سایت دانلود خود انتخاب نماید. اگر وب سایت دانلود شما از هاست مناسبی برخوردار باشد. شما دیگر نگران افزایش حجم فایل هایتان نیستید. و مجبور به حذف فایل های قدیمی تر نخواهید گشت.

 

آپتایم بودن وب سایت

 

طراحی سایت دانلود برای یک وب سایت دانلود حرفه ای باید به گونه ای باشد .که آن وب سایت همیشه در دسترس کاربران باشد و کاربران بتوانند .در هر زمان از شبانه روز از این وب سایت استفاده نمایند.

منظور از آپتایم بودن این است که وب سایت شما همیشه و به شکل دائمی در دسترس باشد. این عامل در افزایش بازدید و فروش وب سایت شما بسیار حائز اهمیت است. اگر وب سایت شما در  24 ساعت شبانه روز حتی یک یا دو ساعت در دسترس نباشد ، کاربران و خریدارن زیادی را از دست خواهید داد

.

دانلود راحت

 

مراحل دانلود نباید خیلی زیاد باشد. این امر در طراحی سایت دانلود بسیار اهمیت دارد. کابران سایت شما باید بتوانند به راحتی و با گذراندن 2 یا نهایتا 3 مرحله لینک دانلود را به دست آورند. همچنین ، شما با قرار دادن لینک ثبت نام در وب سایت خود می توانید. کاربران خود را مجاب کنید تا برای راحت تر طی کردن مسیر دانلود در سایت شما ثبت نام نمایند.

 

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84/

 

لینک مرجع https://3sotweb.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pnoy
نظرتان را بنویسید