طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
3sotweb

طراحی  سایت حرفه ای 

صرفا سفارش و طراحی سایت حرفه ای  به خودی خود کافی نیست. متأسفانه در بسیاری از موارد در ایران می بینیم که  هزینه ای هنگفت جهت طراحی سایت صرف می شود اما به دلیل عدم آگاهی و یا مشخص نبودن مسیرحرکت این وب سایت حرفه ای نه تنها موفق نمی شود بلکه حتی در مواردی شروع به کار نمی کند.سایت حرفه ای نیازمند داشتن مسیری حرفه ای جهت حرکت و پیمودن مسیر نیز هست.باید وقت و نیروی کافی جهت مدیریت سایت و پیش برد اهداف آن  تعیین کرد.طراحی یک سایت حرفه ای  تنها وسیله  شروع کار است و به تنهایی هیچ وقت موفقیتی به همراه نخواهد داشت.بنابراین نیروی کافی همراه با داشتن تخصص مرتبط  در تمامی بخش های سایت  باید دیده شود.صرفا پرداخت هزینه طراحی وب سایت حرفه ای نباید به عنوان کل بودجه بخش اینترنتی و وب سایت شما باشد. بعد از شروع به کار سایت می بایست جهت غنی سازی محتوا و اطلاع رسانی های آن سرمایه گذاری لازم و نیروی متخصص آن را بکار گیرید.حداقل یک نفر آشنا به اینترنت و تولید محتوا به صورت تمام وقت جهت مدیریت وب سایت حتی در مورد وب سایت هایی که بسیار ساده و بدون تعامل با مخاطب هستند نیاز است  نه جهت کد نویسی صرفا جهت مدیریت محتوا و پیش برد  اهداف سایت و مخاطبان آن و شناسایی نیازهای آینده

 

  محتوا در طراحی حرفه ای نقشی کلیدی ایفا می کند

نداشتن غلط املایی،استفاده از فونت های مناسب و به جا،چیدمان صحیح آیتم ها، تکراری نبودن  جملات و عبارت های استفاده شده در متن  و .... .

  وب سایت باید به گونه ای باشد که مخاطب بتواند تمام آن چیزی را که شما دوست دارید به راحتی پیدا کند

در مجموع تجربه تمامی مواردی که در رابط کاربری منعکس می گردند با نام ux شناخته می شوند و سایتی موفق و حرفه ای طراحی شده است که ux را در مرکز توجه خود قرار داده باشد و آن را تا حد ممکن بهبود ببخشد.

  باید همراه با زمان حرکت کند

همه چیز در حال گذار و تغییر و بهبود است در این میان تکنولوژی طراحی سایت و وب نیز با سرعت بسیار در حال گذار است. اگر چنین نباشد پس از گذشت چند سال، سال تولید وب سایت را با یک نگاه می توان تشخیص داد که حس خوبی به مخاطب منتقل نخواهد کرد و در نتیجه این عدم هماهنگی موفقیت سایت زیر سؤال خواهد رفت. در اینجاست که بهترین فرصت برای رقبا جهت ورود  و  تسخیر سهم شما از بازار مهیا می شود.بنابراین مطمن شوید پروژه وب سایت شما به صورت خودکار بروز رسانی می شود.

طراحی سایت حرفه ای  به گونه ایست که علاوه بر مخاطبان، موتورهای جستجو را نیز مورد توجه قرار دهد.

موتورهای جستجو مانند گوگل نمی توانند سایت را هماهنند یک مخاطب ببینند و علاوه بر آن به جهت اینکه در هنگام جستجو نتایج دقیق تری نشان دهند نیازمند اطلاعات اضافه تری نیز هستند که ممکن است برای مخاطب قابل مشاهده نباشد. به عنوان مثال اگر وب سایت شما دارای بخشی مانند مقالات است گوگل نیاز دارد بداند تاریخ درج مقاله و یا ویرایش آن چه زمانی است. در حالت عادی این موارد را برای گوگل نشان نمی دهیم اما حالت صحیح این است که این موارد در زمان طراحی  و پیاده سازی استفاده شوند.اگر وب سایت شما محصولاتی نشان می دهد  گوگل دوست دارد بداند کدام محصول شما از دید مشتریان بهتر است  و آن را در نتایجش منعکس کند  اما  در حالت عادی  گوگل نمی تواند این موارد را تشخیص دهد  مگر اینکه مکانیزمی قرار داده شود تا گوگل از نتایج نظر سنجی مخاطبان سایت آگاه گردد. این شکل موارد را با تعریف  schema  می توان در بخش های مختلف پوشش داد و تمامی این موارد از جمله نکاتی هستند که در بهینه سازی و سئو سایت  سایت مهم قلمداد می شوند.

چرا باید در طراحی سایت خود از یک شرکت طراحی سایت حرفه ای کمک بگیریم؟

داشتن وب سایت برای کسب و کارها در هر صنعتی بسیار مهم میباشد. همچنین این حقیقت وجود دارد که تنها داشتن یک وب سایت ساده کافی نیست. در عوض یک وب سایت منحصر به فرد با کاربری راحت برای رقابت با رقیبان، مورد نیاز است.
به این ترتیب موفقیت آنلاین شما بستگی زیادی به نوع وب سایتی که برای کسب و کارتان طراحی میشود دارد. به همین دلیل است که نحوه طراحی وب سایت شما بسیار اهمیت دارد. بنابرین وب سایت خود را به شرکت حرفه ای سه سوت وب بسپارید.
وجود یک وب سایت به کسب و کار شما کمک میکند تا :
•    دارای هویت درفضای اینترنت باشد.
•    به عنوان نقطه اول تماس با کاربران یا مخاطبان گسترده تر باشد.
•    کمک میکند تا ایده ها و پیام های خود را منتشر نمایید.
•    به کسب و کار اجازه میدهد تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کند و گسترده تر شود.
•    بازار بزرگتر و گسترده تری را فراهم میکند.
•    فرصت ارتباط با مخاطبان را فراهم می نماید.
•    امکان ارتباط دو طرفه بین کسب و کار و کاربرانش را فراهم میکند.
•    اشتراک گذاری ایده ها بین کسب و کار و کاربرانش
•    امکان تبلیغات محصولات و خدمات کسب و کارها
•    باعث افزایش فروش و برگشت سرمایه میشود و جریان کسب درآمد را بهبود میبخشد.

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/

لینک مرجع https://3sotweb.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pnoy
نظرتان را بنویسید