طراحی آرم و لوگو -  طراحی برند و لوگو

طراحی آرم و لوگو -  طراحی برند و لوگو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
3sotweb

شما برای این‌که زیباترین طراحی آرم و لوگو را دریافت کنید باید به متخصصان و طراحانی که در این زمینه حرفه‌ای هستند مراجعه نمایید. آن‌ها می‌توانند به‌صورت بسیار تخصصی یکی از انواع لوگوهای مورد نظر شما را طراحی کرده و در صورتی‌که از آن رضایت نداشتید آن را تغییر دهند. طراحان لوگو که در شرکت سه سوت وب فعالیت می‌کنند به‌خوبی به اصول طراحی لوگو پایبند هستند و به همین دلیل بهترین و زیباترین لوگوها را طراحی می‌نمایند. برخی از مهم‌ترین نکاتی که آن‌ها زمان سفارش طراحی لوگو درنظر دارند و به آن عمل می‌کنند عبارت است از :

طراحی ساده لوگو :

آن دسته از انواع لوگوهایی که به‌سختی طراحی می‌شوند، از آنجایی که جزئیات زیادی دارند در ذهن هم ماندگاری خوبی نخواهندداشت. بنابراین هرگز زمان نباید صرف طراحی لوگو پیچیده و دشوار شود. لوگوهایی که ساده هستند جذابیت بیشتری نیاز دارند و افراد هم به‌راحتی آن‌ها را در ذهن ثبت می‌کنند. در واقع یکی از نکاتی که در اینجا وجود دارد و شاید بسیاری از شما به‌خوبی آن را درنظر نداشته‌باشید، این است ک طراحی آرم و لوگو ساده دشواری‌های ویژه و خاصی دارد.

آن دسته از طرح‌هایی که ساده هستند نشان‌دهنده این است که طراح حرفه‌ای دارند طراح بر اساس شغل و کسب و کاری که مشتری و یا کاربر دارد بهترین طراحی برند و لوگو را که با کسب و کار او مطابقت دارد طراحی خواهدکرد. طراحان لوگو که در شرکت سه سوت وب فعالیت می‌کنند به‌خوبی با انواع نکاتی که ساده بودن طرح را افزایش می‌دهد آشنا هستند. بنابراین بهتر است برای طراحی لوگو موردنظر خود به آن‌ها اعتماد داشته‌باشید.

2. سایز لوگو به‌عنوان یک عامل مهم :

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در طراحی لوگو یا آرم رعایت شود و طراح آن را به یاد دارد، این است که لوگو باید در سایزهای متنوعی تولید و طراحی شود. تنها در این‌صورت زیبای بیشتری دارد. برخی از کسب و کارها به دلیل خاص بودن باید لوگوهایی در اندازه بزرگ داشته‌باشند و برخی از آن‌ها هم باید اندازه‌هایشان کوچک باشد. به هرصورت باید کیفیت لوگو بسیار عالی باشد تا به‌خوبی درصورت بزرگ شدن هم کیفیت لازم را در آن مشاهده کنند.

طراحانی که هریک از انواع لوگوها را طراحی می‌کنند از بهترین و به‌روزترین سیستم‌ها و نرم‌افزارها استفاده می‌نمایند. به همین دلیل کیفیت تصاویر لوگوها بسیار عالی و بی‌نظیر است. اندازه لوگوها باید متفاوت باشد تا کاربر هریک از آن‌ها را که نیاز دارد مورد استفاده قرار دهد. این مسئله برای مشتری دارای اهمیت بسیار زیادی است و به آن توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد. بنابراین طراحان سه سوت وب هم به این مورد توجه بسیار زیادی دارند تا رضایت کاربر را افزایش دهند.

3. نسبت طول و عرض لوگو :

آن دسته از انواع لوگوهایی که باریک و یا بلند هستند، همچنین آن لوگوهایی که پهن و کوتاه هستند از نظر بصری تا حد زیادی گیج کننده می‌شوند. ایجاد تعادل بین عرض و طول لوگو یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی است که باید زمان طراحی لوگو یا آرم به آن توجه شود. تنها در این صورت کاربران از لوگو طراحی شده خود نهایت رضایت را دارند. اینکه لوگو تنها با استفاده از اشکال هندسی طراحی شود اهمیت ندارد، بلکه باید به استاندارد بودن آن هم توجه بسیار زیادی شود.

از جمله بهترین لوگوهایی که تاثیر زیادی هم روی نگاه بیننده‌ها دارد لوگوهای مربع و یا دایره شکل است. این لوگوها را شما به‌راحتی در ذهن خود می‌سپارید و اگر فونت هم درون آن‌ها به‌کار برده شود جذابیت و زیبایی بیشتری دارد. بنابراین بهتر است به این مورد مهم هم دقت بسیار زیادی شود. تمامی طراحان لوگو که در شرکت سه سوت وب فعالیت دارند به این نکته مهم حساسیت زیادی نشان می‌دهند. رضایت کاربر در این شرکت دارای اهمیت بسیار زیادی است و بر همین اساس به تمامی خواسته‌های کاربر برای طراحی لوگو اهمیت داده می‌شود.

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88/

 

لینک مرجع https://3sotweb.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pnoy
نظرتان را بنویسید