ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که به دلیل بی دقتی یا عدم آشنایی با سامانه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ دچار مشکل شده و به دنبال راهی برای ویرایش انتخاب رشته خود می باشند، در مهلت مقرر به سامانه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مراجعه کرده و به اصلاح و ویرایش اطلاعات بپردازند.

 

 

پس از انتشار کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وضعیت علمی داوطلبان مشخص شده و امکان شرکت در مرحله انتخاب رشته برای برخی از آن ها فراهم می شود. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می بایست به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و رشته محل های مورد علاقه خود را پس از استخراج از لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در فرم اینترنتی مربوطه درج نمایند.

 

در این مرحله امکان انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی داوطلب وجود دارد که فاکتور علاقه تاثیر بسزایی در ترتیب این انتخاب ها خواهد داشت. انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 مرحله ای حساس و سرنوشت ساز بوده که داوطلب برای انجام آن باید نهایت دقت خود را به کار گیرد به همین دلیل در ادامه به توضیح زمان و نحوه ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 می پردازیم.

 

زمان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت مجزا اقدام به برگزاری انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 می نماید و بازه زمانی در نظر گرفته شده برای این مرحله را به اطلاع داوطلبان می رساند. تقریبا چند روزی پس از انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد فرصت ویرایش و اصلاح فرم اینترنتی انتخاب رشته فراهم می شود.

 

سال گذشته به علت تاخیر در برگزاری آزمون ارشد، زمان انتخاب رشته ارشد آزاد و ویرایش آن در مرداد ماه اتفاق افتاد. اما امسال باید دید که سازمان سنجش دانشگاه آزاد چه زمانی را برای برگزاری آزمون ارشد آزاد معین می کند. پیش بینی می شود زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد و ویرایش فرم اینترنتی انتخاب رشته در مرداد ماه می باشد.

 

 

زمان انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1401، به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا و دنبال کردن صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد هیوا می توانند از زمان دقیق ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

راهنمای تصویری ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

پس از اعلام زمان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 داوطلبان می بایست به سایت azmoon.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات درخواستی وارد سامانه انتخاب رشته شوند. در این سامانه امکان حذف، اضافه کردن و تغییر اولویت های انتخابی داوطلب وجود دارد.

 

در سال های گذشته سامانه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد طوری طراحی شده بود که داوطلبان پس از درج یا ویرایش انتخاب های خود با کلیک بر روی گزینه ثبت نهایی اجازه ویرایش مجدد را نداشتند. از این رو توصیه می کنیم پس از مراجعه به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به تمامی نکات ذکر شده در خصوص انتخاب و ویرایش رشته محل ها توجه کنید به همین منظور در ادامه راهنمای تصویری ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه ازاد ۱۴۰۱ ارائه شده است.

 

راهنمای تصویری:

 

ابتدا روی گزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد کلیک کنید.

 

 

اطلاعات درخواستی (کد دسترسی و کد ملی) را وارد کرده و سپس گزینه "ورود" را بزنید.

 

 

کد رشته های انتخابی به ترتیب الویت انتخابی شما مانند شکل زیر چیده شده است. با کلیک بر روی گزینه انتقال که در تصویر زیر با اعداد 1 و 2 نشان داده شده می توانید رشته های ارشد دانشگاه آزاد را جا به جا کنید. همچنین با استفاده از گزینه حذف الویت می توانید انتخاب خود را حذف نمایید.

 

 

در صورت نداشتن مغایرتی با رشته های انتخابی خود بر روی گزینه تأیید نهایی کلیک کرده و پرینت انتخاب رشته خود را مانند تصویر زیر دریافت نمایید.

 

 

 

سامانه مشاوره هیوا نرم افزاری را برای متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فراهم کرده که داوطلبان با وارد کردن گروه امتحانی، رتبه و سهمیه خود شانس قبولی خود در دانشگاه آزاد را مشاهده کنند. برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد روی لینک بزنید و در صورت بی اطلاعی از طریقه انتخاب رشته در این دانشگاه می توانید مقاله زیر را مطالعه کرده و با نحوه انتخاب رشته ارشد آزاد نیز آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

مشاوره ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تمامی فاکتورهای تاثیرگذار در این مرحله را در نظر گرفته و بر اساس آن فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند نیازی به ویرایش و اصلاح انتخاب های خود نخواهند داشت. از طرفی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با در نظر گرفتن زمان کافی، به داوطلبان فرصت مشورت با افراد با تجربه در این زمینه را می دهد.

 

پیشنهاد می کنیم برای درج انتخاب های خود عجله نکنید و پس از بررسی دقیق هزینه، مسیر و کیفیت دانشگاه های مختلف رشته محل های مورد علاقه خود را از دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  انتخاب کرده و پس از چندین بار بررسی در فرم اینترنتی درج نمایید. در این صورت نیازی هم به ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ نخواهید داشت.

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند با در نظر گرفتن علاقه و توانایی داوطلبان، آن ها را در انتخاب رشته ای دقیق و بی نقص یاری نمایند. متقاضیان می توانند از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با این کارشناسان در ارتباط باشند.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در چه تاریخی است؟

✔️ پیش بینی می شود اطلاعیه های مربوط به انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 در شهریور ماه منتشر شود. برای آگاهی از زمان دقیق انتخاب رشته ارشد به متن مقاله مراجعه شود.



 

2- ✔️ ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 در چه سایتی انجام می شود؟

✔️ ویرایش لینک انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد در سایت دانشگاه آزاد انجام می شود که آدرس آن در متن مقاله موجود است.



 

3- ✔️ ویرایش اطلاعات انتخاب رشته ارشد آزاد 1401 به چه صورت است؟

✔️ راهنمای تصویری ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 در مقاله قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید.

منبع : ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nyVp
نظرتان را بنویسید