نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی سال تحصیلی جدید را دارند بهتر است قبل از آزمون ، نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون سال های قبل و یا سوالات شبیه ساز نمونه دولتی را مطالعه کنند ؛ چرا که بر اساس سطح دشواری آن ها می توانند برنامه ریزی بهتری برای آمادگی خود داشته باشند . 




مدارس نمونه دولتی از جمله مدارسی هستند که هر ساله به دلیل سطح آموزشی خوب مورد توجه بوده اند . علاقمندان به مدارس نمونه دولتی برای آمادگی آزمون این مدارس باید از سطح سوالات آزمون شناخت کافی داشته باشند و با توجه به شرایط خود شروع به برنامه ریزی صحیح کنند .

سوالات و پاسخنامه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی چند روز بعد از برگزاری آن منتشر می شود . مشاوران هیوا این سوالات را پس از انتشار بررسی می کنند که در ادامه این مقاله دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون مدارس نمونه دولتی سال های قبل برای دانلود رایگان ، قرار داده شده است . 



دانلود نمونه سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی
می دانیم که آزمون نمونه دولتی تنها برای دانش آموزان پایه نهم به دهم برگزار می شود . همان طور که در بالا اشاره شد ، مطالعه سوالات و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی سال های قبل علاوه بر شناخت سطح سوالات برای برنامه ریزی درست داوطلبان سال بعد بسیار مفید است که در جداول زیر لینک رایگان دریافت دفترچه سوالات و پاسخنامه آن ها برای سال های مختلف و هم چنین نمونه سوالات شبیه ساز ، قرار گرفته است .



سال تحصیلی لینک سوالات  لینک پاسخنامه
95 - 96 سوالات -
96 - 97 سوالات -
98 - 99  سوالات پاسخنامه


در جدول زیر سوالات شبیه ساز نمونه دولتی نهم به دهم برای دانش داوطلبان شرکت در این آزمون ارائه شده است.



لینک دانلود سوالات آزمون های شبیه ساز نمونه دولتی نهم به دهم
نام درس  لینک دانلود
استعداد تحلیلی سولات
ریاضی سوالات 
علوم سوالات
قرآن سوالات
سوالات
مطالعات سوالات
فارسی سوالات


اگر شما متقاضی آزمون تیزهوشان هستید ؛ پیشنهاد می کنیم ، برای دیدن نمونه سوالات این آزمون ، روی مقاله ای که در ادامه قرار داده شده است کلیک کنید.



بیشتر بخوانید: نمونه سوالات آزمون تیزهوشان






مشاوره آزمون مدارس نمونه دولتی
به دانش آموزان پایه نهم که قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی را دارند توصیه می کنیم ، علاوه بر برنامه ریزی برای ساعت مطالعه ، سرعت عمل خود را نیز افزایش دهند و همچنین تا حد امکان از زدن تست هایی که به درستی آن ها مطمئن نیستند ، خودداری کنند زیرا این آزمون نمره منفی دارد .



توصیه می کنیم برای اطلاع از ثبت جزئیات ثبت نام آزمون نمونه دولتی امسال ، مقاله ای که در ادامه قرار گرفته است را مطالعه کنید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون نمونه دولتی









مشاوران هیوا آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق خدمات تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی هیوا هستند . توصیه می کنیم برای اطلاع از اخبار مدارس نمونه دولتی در کانال تلگرام مدارس نمونه دولتی عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس نمونه دولتی را دنبال کنید .












سوالات متداول


1-  نحوه دریافت سوالات آزمون نمونه دولتی به چه صورت است ؟
به صورت اینترنتی که در این مقاله لینک دانلود رایگان این سوالات همراه با پاسخنامه کلیدی آن ها برای سال های قبل قرار داده شده است .




2-  دلیل اهمیت مطالعه سوالات آزمون نمونه دولتی سال های قبل چیست ؟
همان طور که در متن این مقاله توضیح داده شد ، یکی از مهم ترین دلایل مطالعه این سوالات آشنایی دانش آموزان با سطح سوالات و برنامه ریزی صحیح بر اساس آن هاست .




3-  به دانش آموزان متقاضی آزمون نمونه دولتی امسال چه توصیه هایی می کنید ؟
مهم ترین توصیه می تواند ، برنامه ریزی صحیح برای آزمون باشد که در متن این مقاله توصیه های مفید دیگری ارائه شده است که می توانید آن ها را به کار گیرید .

منبع : نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xJ3l
نظرتان را بنویسید