کلاس آمادگی آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم

کلاس آمادگی آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
موسسه موفقیت

ورود به مقطع متوسطه اول و دوم می‌تواند برای دانش‌آموزان یک تحول بزرگ باشد. با ورود به مقطع جدید، دانش‌آموزان با یک محیط جدید و چالش‌های جدید روبرو می‌شوند. برای ورود به مقطع اول مدرسه می‌توانید به یک مدرسه دولتی و عادی بروید و یا شانس خود را برای حضور در مدارس برتری همچون تیزهوشان بسنجید. برای ورود به این مدارس ابتدا باید در آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم پذیرفته شوید.

آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم یکی از چالش‌های بزرگی است که برای دانش‌آموزان در مرحله ورود به مقطع دوم مدرسه وجود دارد. این آزمون به منظور ارزیابی مهارت‌های تحصیلی و توانایی دانش‌آموزان برای پیشرفت در مقطع دوم مدرسه طراحی شده است.

در این مقاله، کلاس آمادگی آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم معرفی می‌شود. در این کلاس، دانش‌آموزان با موضوعاتی که در آزمون ورودی مطرح می‌شود، آشنا می‌شوند. هدف اصلی این کلاس، آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم است.


با کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم موسسه موفقیت در تیزهوشان قبول شوید!

موسسه موفقیت یکی از بهترین و شناخته شده ترین موسسات در زمینه برگزاری کلاس برای تیزهوشان و آمادگی آزمون ورودی مدارس برتر است. هر ساله دانش آموزان زیادی به کمک این موسسه در آزمون ورودی پذیرفته می شود.

اساتید موسسه موفقیت از بهترین دبیران کشور هستند و خودشان نیز سابقه تدریس در مدارس برتر همچون تیزهوشان را دارند؛ همچنین این اساتید خودشان تجربه طرح سوال آزمون ورودی را داشته اند و با ذهن طراحان سوال کاملا آشنا هستند.

از دیگر خدمات کلاس‌های موسسه موفقیت می توان به آزمون شبیه ساز، کلاس رفع اشکال، کلاس تحلیل آزمون، جلسات مشاوره، پشتیبانی و برنامه ریزی و … اشاره نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس‌های آموزشگاه موفقیت می توانید به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pGKp
نظرتان را بنویسید