تعویض مفصل- خرید پلی اتیلن

تعویض مفصل- خرید پلی اتیلن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ana_ar

پلی اتیلن یک ماده معمول در جراحی جایگزینی مفصل، به ویژه در جایگزینی لگن و زانو است. این یک ماده قوی و با دوام است که برای دهه ها برای ایجاد مفاصل مصنوعی استفاده شده است که از نزدیک حرکت طبیعی و عملکرد مفصل را تقلید می کند.

پلی اتیلن در جایگزینی مفصل به عنوان سطح تحمل بین اجزای فلزی مفصل استفاده می شود. این یک ماده کم اصطکاک است که اجازه می دهد تا مفصل به ارامی و با حداقل سایش و پارگی حرکت کند. پلی اتیلن نیز زیست سازگار است، به این معنی که باعث واکنش نامطلوب در بدن نمی شود و می تواند با خیال راحت به عنوان یک ماده ایمپلنت استفاده شود.

یک مسئله بالقوه با پلی اتیلن در جایگزینی مفصل، سایش و پارگی در طول زمان است. همانطور که مفصل حرکت می کند، پلی اتیلن می تواند به تدریج از بین رود، به طور بالقوه باعث اسیب به بافت های اطراف و نیاز به جراحی تجدید نظر می شود. برای مبارزه با این، مواد پلی اتیلن جدیدتر با مقاومت در برابر سایش بهبود یافته، مانند پلی اتیلن متقاطع توسعه یافته.

کامپاند پلی اتیلن- فرتاک پلیمر
کامپاند پلی اتیلن- فرتاک پلیمر

به طور کلی، پلی اتیلن ثابت کرده است که یک ماده قابل اعتماد و موثر در جراحی جایگزینی مفصل است. هنگامی که به درستی و با انتخاب مناسب بیمار استفاده می شود، می تواند بیماران را با بهبود عملکرد مفصل و کیفیت زندگی بهتر فراهم کند.

کامپاندهای پلی اتیلن ترکیباتی هستند که در آن ها افزودنی هایی مانند رزین‌ ها، پیگمنت‌ ها، مواد پرکننده و غیره به پلی اتیلن (به عنوان ماده اصلی) اضافه می شوند تا ویژگی‌ های فیزیکی، مکانیکی، حرارتی و ظاهری آن را بهبود ببخشند. این ترکیبات پلاستیکی در صنایع مختلف از جمله صنعت بسته‌ بندی، خودروسازی، الکترونیک و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرند. در ادامه هر آنچه قبل از خرید کامپاند پلی اتیلن باید بدانید نوشته شده است.

قیمت کامپاند پلی اتیلن بر اساس چندین عامل مختلف تعیین می‌ شود و به همین دلیل می‌ تواند متغیر باشد. مهمترین عواملی که بر قیمت کامپاند پلی اتیلن تأثیر می‌ گذارند عبارتند از:

  • نوع پلی اتیلن: از آنجایی که پلی اتیلن ماده اصلی تشکیل دهنده کامپاند پلی اتیلن می باشد، نوع پلی اتیلن تاثیر مهمی بر تعیین قیمت آن دارد زیرا هر یک از انواع پلی اتیلن قیمت های متفاوتی دارند.
  • کیفیت و مشخصات فیزیکی: ویژگی‌ های فیزیکی و شیمیایی کامپاند پلی اتیلن مانند مقاومت در برابر خرابی، دمای ذوب، چگالی و مقاومت به حرارت، بر قیمت تأثیرگذار هستند. کامپاند های با ویژگی‌ های ویژه معمولا گران‌تر هستند.
  • مقدار سفارش: حجم یا مقدار کامپاند پلی اتیلنی که سفارش می‌ دهید نیز بر قیمت تأثیر می‌ گذارد. معمولا با افزایش مقدار سفارش، تخفیف‌ های بیشتری از تامین‌ کننده دریافت می‌ کنید.
  • اعتبار و تجربه تولید کننده: تامین‌ کنندگان مختلف ممکن است قیمت‌ ها و شرایط متفاوتی را ارائه دهند.
  • و …

به طور کلی، تعیین قیمت کامپاند پلی اتیلن مستلزم توجه به تمامی عوامل مذکور و مذاکره با تامین‌ کننده مناسب است. همچنین، نیاز به انجام تست‌ ها و مشاهده تاییده‌ های کیفیت محصول نیز مهم است تا از مطابقت آن با استانداردها و نیازهای نهایی خود اطمینان حاصل کنید.

برای خرید انواع محصولات پلیمری شامل پرک‌، انواع کامپاند‌، گرانول و مستربچ می توانید با فرتاک پلیمر در تماس باشید تا از:

  • مشاوره رایگان
  • تحویل به موقع
  • تضمین کیفیت
  • تنوع محصولات
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش

بهره مند شوید.

منتظر تماس شما هستیم!

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6r2L
نظرتان را بنویسید