راهنمای خرید محصولات شیمیایی- فرتاک پلیمر

راهنمای خرید محصولات شیمیایی- فرتاک پلیمر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ana_ar

برای خرید مستربچ باکیفیت و با قیمت مناسب بهترین راه مقایسه کیفیت نمونه کارها و قیمت های ارائه شده توسط تامین کنندگان مختلف است. در ادامه، چند نکته مهم برای خرید مستربچ با کیفیت را بررسی می‌ کنیم:

  • کیفیت:

پلاستیک ماده ای است که در طول 50 سال گذشته زندگی ما را تغییر داده است. برای تولید انواع کالاهای مصرفی از اسباب بازی و ماشین گرفته تا مصالح ساختمانی و مبلمان استفاده می شود. با این حال، کیفیت و عملکرد این محصولات به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده برای پلاستیک بستگی دارد. مستربچ افزودنی است که پلاستیک ها را با مقادیر دقیق اندازه گیری شده افزودنی های کلیدی مانند رنگدانه های رنگی، تثبیت کننده های UV، آنتی استاتیک و ... تامین می کند.

مستربچ یک بخش اساسی در تولید بسیاری از محصولات پلاستیکی است. به همین دلیل است که بهتر است یک سازنده با تجربه مانند فرتاک پلیمر را انتخاب کنید که کیفیت را تضمین می کند.

  • رنگ و قوام رنگ:

از آنجایی که بیشترین مواد مصرفی در دنیای امروزی پلاستیک است، چه اتفاقی میفتاد اگر همه ی اجناس پلاستیکی با یک رنگ و یک کیفیت تولید میشدند؟

مقاومت حرارتی مستربچ یکی دیگر از نکات مهم است. مستربچ باید استانداردهای بالایی را از نظر پایداری دما رعایت کند تا از بروز مشکلات در حین تولید جلوگیری شود.

مستربچ ها با پایداری دمای پایین نمی توانند دمای بالای فرآیند پردازش را تحمل کنند. این خطر وجود دارد که رنگدانه بسوزد و رنگ نهایی مورد نظر به دست نیاید.

انواع مستربچ- فرتاک پلیمر
  • استحکام نور و مقاومت در برابر آب و هوا:

در زندگی روزمره بار ها این مورد را مشاهده کردیم که اجناس پلاستیکی به مرور زمان در برابر نور خورشید رنگشان را از دست میدهند و رنگ آن ها مایل به سفید میشود. تاثیر دیگری که اشعه های خورشید به پلاستیک وارد میکنند کم شدن مقاومت آن است.

مقاومت نوری بالای رنگدانه های استفاده شده در مستربچ به ثبات رنگ و دوام محصول نهایی کمک می کند. این یکی از مهمترین معیارهای یک محصول پلاستیکی رنگی است. قرار گرفتن در معرض غلظت بالای اشعه ماوراء بنفش تأثیر منفی بر طول عمر پلاستیک ها دارد.

اشعه ماوراء بنفش پیوندهای شیمیایی پلیمر را از بین می برد که می تواند منجر به تخریب شود. با انتخاب رنگدانه هایی با مقاومت نوری بالا در هنگام توسعه مستربچ، می توان تضمین بهتری به کاربران نهایی ارائه داد که در نهایت منجر به ارزش برند بالاتر می شود.

  • جلوگیری از انتقال:

هنگامی که مواد پردازش می شوند، توجه به حذف انتقال مهم است: در این پدیده، رنگدانه از سطح یک ماده به سطح لایه مجاور انتقال پیدا می کند. انتقال باعث تغییر رنگ ناخواسته یا سایر تغییرات خصوصیات بین محصولاتی می شود که از مواد مشابه استفاده می کنند.   

  • مواد افزودنی مناسب را انتخاب کنید:
  • مواد افزودنی بر خواص نوری، مکانیکی و حرارتی پلاستیک تاثیر می گذارد تا مشخصات محصول نهایی را براورده کند.اضافه کردن خواص مکانیکی و حرارتی می تواند بسته به محصول نهایی مهم باشد. ما قبلا در مورد ثبات نور و اب و هوا و مقاومت در برابر دما صحبت کردیم، اما ایا می دانستید که ما همچنین می توانیم مستربچ خود را با خواص مقاوم در برابر شعله، انتی استاتیک و / یا رسانا ارائه دهیم؟
  • اطمینان حاصل کنید که نیازها و خواسته های خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم در هنگام توسعه مستربچ خود راه حل مناسب را به شما ارائه دهیم.

 

خرید مستربچ از شرکت فرتاک پلیمر دارای مزایای متعددی است:

  • کیفیت بالا
  • تنوع محصولات
  • قیمت رقابتی
  • تأمین به موقع
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش

فرتاک پلیمر (فرتاک نوین توسعه مانا) به عنوان یک پیشگام در زمینه تولید، توزیع و فروش محصولات مورد نیاز صنایع از جمله گرانول، پرک، کامپاند، گرانول و مستربچ، متعهد است تا محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی را به مشتریان ارائه نماید. برای خرید انواع گرانول‌ از جمله پلی پروپیلن، پلی اتیلن، پلی‌ کربنات و پلی استالین و دیگر محصولات با بهترین کیفیت و قیمت در خدمت شما هستیم کافی است با ما تماس بگیرید و تجربه خریدی عالی و رضایت بخش را تجربه کنید. در ضمن تیم ما آماده به پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره تخصصی به صورت رایگان می باشد.

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mL8E
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر