دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در نظام ( 1+3 ) و نظام ( 6 - 3 -3 ) فارغ التحصیل شده اند برای شرکت در کنکور سراسری باید کد سوابق تحصیلی دریافت کنند . یکی از مدارک لازم برای دریافت کد سوابق تحصیلی کد منطقه است که این کد با توجه به منطقه آموزش و پرورش محل تحصیل داوطلب تعریف می شود و از طریق سازمان سنجش قابل دریافت می باشد .




برای ثبت نام کنکور 1400 داشتن کد سوابق تحصیلی الزامی می باشد . داوطلبان برای دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت dipcode.medu.ir نیاز به کد منطقه محل دریافت مدرک تحصیلی دارند . آموزش و پرورش هر سال در زمان ثبت نام کنکور از طریق سایت سازمان سنجش امکان دریافت کد منطقه آموزش و پرورش را در اختیار داوطلبان قرار می دهد . 

کد برخی از مناطق تحصیلی سالانه تغییر می کند و این تغییر از سوی آموزش و پرورش اعمال می شود ، بنابراین توجه داشته باشید که این کد را اشتباه وارد نکنید . بنابراین برای اطلاع از آخرین تغییرات کد مناطق می توانید از نرم افزاری که توسط سازمان سنجش تهیه شده و در ادامه این مقاله قرار گرفته ، استفاده کنید .





صفحه دریافت کد منطقه سوابق تحصیلی کنکور 1400
افرادی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و باید نسبت به دریافت کد منطقه برای دریافت سوابق تحصیلی اقدام نمایند به شرح زیر می باشد :

 کلیه داوطلبانی که مدرک دیپلم خود را در رشته های گروه نظری ( ریاضی ، انسانی ، تجربی ) از سال 84 به بعد و مدرک پیش دانشگاهی حود را از سال 91 به بعد دریافت کرده اند مشمول دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور 99 از سایت  dipcode.medu.ir هستند .

بیشتر بخوانید صفر تا صد : کنکور 1400






 دانش آموزان سال آخر پایه دوازدهم که تا تاریخ 31 شهریور 1400 مدرک پایه دوازدهم خود را دریافت می کنند مشمول دریافت کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم در کنکور 1400 هستند . 



برای ورود به سایت کد منطقه سوابق تحصیلی - کد مناطق تحصیلی آموزش و پرورش کلیک کنید .


در ادامه بخوانید: دریافت کد دانش آموزی با کد ملی











برای دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در ارتباط باشید .












سوالات متداول


1- برای دریافت کد منطقه سوابق تحصیلی به کجا مراجعه کنیم ؟
از طریق سازمان سنجش می توانید دریافت نمایید که البته در این مقاله به منظور سهولت دسترسی داوطلبان لینک دریافت کد منطقه سوابق تحصیلی قرار داده شده است .




2- برای دریافت کد سوابق تحصیلی به چه سایتی باید مراجعه کنیم ؟
به سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری مراجعه کنید . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه نمایید .




3- داوطلبانی که یک بار در سال های گذشته برای ثبت نام کنکور سراسری کد منطقه گرفته اند نیاز هست مجددا کد بگیرند ؟
کد برخی از مناطق تحصیلی سالانه از سوی آموزش و پرورش تغییر می کند برای اطمینان مجددا اقدام نمایید ، در نظر داشته باشید لینک دریافت کد منطقه در این مقاله قرار داده شده است .

منبع : دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/J52K
نظرتان را بنویسید