دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی کنکور 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از ملزومات شرکت در کنکور دریافت کد سوابق تحصیلی برای داوطلبانی است که در نظام (1+3) و نظام ( 6 - 3 -3 ) فارغ التحصیل شده اند . داوطلبان این کنکور می توانند هر سال در زمان ثبت نام کنکور برای دریافت کد منطقه تحصیلی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام کرده و یا آن را از قسمت بالای کارنامه دریافت کنند .



ثبت نام کنکور سراسری 1400 طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش از 12 بهمن آغاز خواهد شد و تا 18 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان ثبت نام باید قبل از هر چیزی مدارک لازم برای ثبت نام آزمون سراسری 1400 را آماده کنند .

یکی از مهم ترین مدارک لارم برای ثبت نام ، کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و یا کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم برای داوطلبانی است که دیپلم خود را سال 84 به بعد و مدرک پیش دانشگاهی خود را سال 91 به بعد دریافت کرده اند ، می باشد . 

این دسته از داوطلبان به منظور دریافت کد سوابق تحصیلی خود می بایست به سایت dipcode.medu.ir​ مراجعه کرده و اطلاعات درخواستی را وارد سایت کرده و سوابق تحصیلی مربوط به خود را دریافت کنند . داوطلبان برای دریافت سوابق تحصیلی دیپلم خود می بایست کد منطقه ای که دیپلم خود را در آن اخذ کرده وارد کنند و برای دریافت سوابق ­پیش دانشگاهی نیز باید کد منطقه ای که در آن مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت کرده وارد نمایند . در ادامه نحوه دستیابی به کد منطقه محل تحصیل داوطلبان را ارائه داده ایم .



دریافت کد منطقه از طریق کارنامه برای سوابق تحصیلی کنکور 1400
داوطلبان به منظور دسترسی به کد منطقه محل تحصیل دیپلم یا پیش دانشگاهی خود می توانند به کارنامه دبیرستان و پیش دانشگاهی خود مراجعه کنند ، در کارنامه در قسمت مشخصات ( بالا ) می توانید کد منطقه محل تحصیل خود را بیابید .

در زیر بخشی از کارنامه دبیرستان یک دانش آموز ارائه شده است که شما می توانید محل قرار گرفتن کد منطقه را در آن بیابید .







بیشتر بخوانید: دریافت کد دانش آموزی با کد ملی






دریافت کد منطقه از طریق سایت سازمان سنجش برای کنکور 1400
سازمان سنجش هر ساله به منظور دسترسی داوطلبان به کد منطقه محل تحصیل خود به طور سیستماتیک امکان دریافت کد منطقه را با وارد کردن استان محل تحصیل فراهم می کند ، به این نحو که داوطلبان کافی است بعد از ورود به سایت سازمان سنجش و بخش دریافت کد منطقه ، مطابق تصویر زیر  شهر محل تحصیل خود را وارد نمایند و کد منطقه مربوطه را دریافت نمایند .









برای ورود به سایت کد منطقه سوابق تحصیلی - کد مناطق تحصیلی آموزش و پرورش کلیک کنید .





در نظر داشته باشید در این سایت علاوه بر دریافت کد منطقه تحصیلی امکان دریافت کد دیپلم ، کد استان ، کد بخش و کد نظام وظیفه کنکور سراسری نیز فراهم می باشد .



در ادامه بخوانید: کد نظام وظیفه کنکور سراسری












برای دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی و کد دیپلم برای ثبت نام کنکور سراسری 1400 می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در ارتباط باشید .












سوالات متداول


1- برای دریافت کد سوابق تحصیلی به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
 کد دانش آموزی ، کد منطقه ، سال تولد که در این مقاله نحوه دریافت هر یک از اطلاعات مذکور ارائه شده است .




2- برای دریافت کد منطقه به چه طریقی اقدام شود ؟
 کد منطقه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت می باشد که در این مقاله لینک دریافت کد منطقه تحصیلی ارائه شده است .




3- برای دریافت کد منطقه از سایت سازمان سنجش به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
 برای دریافت کد منطقه دیپلم و پیش دانشگاهی تنها کافیست نام منطقه محل دریافت مدرک تحصیلی خود را وارد نمایید که در این مقاله راهنمای تصویری دریافت کد مذکور ارائه شده است .

منبع : دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی کنکور 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/G42K
نظرتان را بنویسید