لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، دو بار در سال در مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود و متقاضیان ادامه تحصیل در این رشته محل ها باید پیش از ثبت نام ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ارائه شده در دفترچه را به دقت مطالعه و بررسی نمایند .





هر ساله همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، دفترچه ثبت نام نیز منتشر می شود . دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام و لیست رشته های ارائه شده بدون کنکور است .

همان طور که در بالا گفته شد ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 برای مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و در هر 5 گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی ، فیزیک ، هنر و زبان ارائه می شود .

متقاضیان پیش از ثبت نام لازم است لیست رشته های ارائه شده را مطالعه و بررسی نموده و در صورت انتخاب رشته محل مورد علاقه خود نسبت به خرید کارت اعتباری و ثبت نام اقدام نمایند . با توجه به تنوع رشته های مقاطع مختلف تصمیم گرفتیم در این مقاله لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را در اختیارتان قرار دهیم .



لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 99
 لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد به دو مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شوند که هر کدام در دفترچه های مجزایی در اختیار داوطلبان قرار می گیرند .



 معیار جذب دانشجو در رشته های بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی داوطلب ( معدل مقطع قبلی ) است . در ادامه لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 99 را به تفکیک مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه داده ایم :



 لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99

 داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم ، دیپلم 3 ساله نظام جدید ( 6 - 3 - 3 ) نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش ، دیپلم نظام قدیم سالی - واحدی / ترمی - واحدی رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش ، دیپلم + مدرک پیش دانشگاهی و مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته ( فوق دیپلم ) هستند می توانند در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته شرکت نمایند .



برای دانلود رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر 99 کلیک کنید .

#########

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد بهمن 99 در تاریخ 30 آذر ماه منتشر خواهد شد



 لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 99

 داوطلبان دارای مدارک کاردانی می توانند در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 99 شرکت نمایند .



برای دانلود رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید .



بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 99





لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 99
 شرکت کنندگان در این ثبت نام در مقطع فوق دیپلم مجاز به انتخاب حداکثر 20 رشته محل هستند و ملاک پذیرش در این ثبت نام معدل دیپلم داوطلبان است . با توجه به لزوم بررسی لیست رشته های کاردانی ارائه شده پیش از ثبت نام ، لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه ازاد 99 را در هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته ارائه داده ایم :



 لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 99

 فارغ التحصیلان دیپلمه چهارساله نظام قدیم و دیپلمه سه ساله نظام جدید رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش می توانند پس از انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود در ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد شرکت نمایند .



 برای دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته مهر 99 کلیک کنید .



 لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 99

 فارغ التحصیلان دیپلمه چهارساله نظام قدیم ، دیپلم 3 ساله نظام جدید ( 6 - 3 - 3 ) نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش ، دیپلم نظام قدیم سالی - واحدی / ترمی - واحدی رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی و مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته ( فوق دیپلم ) می توانند در ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه ازاد شرکت کنند .



برای دانلود رشته های ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید

##########

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن 99 در تاریخ 30 آذر ماه منتشر خواهد شد



در ادامه بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور سراسری 99









اگر پس از مطالعه مقاله لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست . زمان انتشار لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود .












سوالات متداول


1-  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 را چه زمانی می توان دریافت کرد ؟
 لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد را همزمان با شروع ثبت نام می توانید دریافت کنید که در این مقاله توضیحات مربوط به زمان ارائه داده ایم .




2-  چگونه می توان لیست رشته های بدون کنکور آزاد 99 را دریافت کرد ؟
 چگونه می توان لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد را به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد می توان دریافت کرد که لینک دانلود لیست رشته های مربوط به هر مقطع در این مقاله قرار داده می شود .




3-  آیا لیست رشته های همه مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه ازاد 99 همزمان نتشر می شود ؟
 رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 99 همزمان با شروع ثبت نام در دفترچه های مجزا منتشر می شود که ممکن است زمان انتشار هر مقطع تفاوت داشته باشد که پس از اعلام زمان دقیق انتشار لیست رشته این مقاله به روزرسانی می شود .

منبع : لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2PYK
نظرتان را بنویسید