دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد ، لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 هم فعال می شود و داوطلبان باید پس از مطالعه قسمت های مختلف دفترچه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 دو بار در سال و برای ورودی مهر و بهمن ماه برگزار می شود که همزمان با شروع ثبت نام لینک دانلود دفترچه فعال می شود . علاقه مندان به ادامه تحصیل در یکی از مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باید ابتدا به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه نموده دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دانلود نمایند .

دفترچه راهنمای ثبت نام شامل شرایط و ضوابط ، مدارک ، زمان ، نحوه و هزینه ثبت نام ، سهمیه ، مقررات وظیفه عمومی ، مقررات انصراف از تحصیل ، ضوابط اتباع غیر ایرانی ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می باشد که لازم است هر داوطلب پیش از ثبت نام از آنها مطلع شود ؛ از این رو در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 را برای هر مقطع ارائه داده ایم .



لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 99
 دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 برای هر کدام از مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت مجزا منتشر می شود که داوطلبان باید بر اساس مقطع مورد تقاضای خود دفترچه مورد نیاز را دانلود نمایند . در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 99 را در هر مقطع ورودی مهر ارائه داده ایم : 



 لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 99 :

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 99 از 5 مرداد ماه آغاز می شود و لذا دفترچه راهنمای ثبت نام این مقطع نیز در همین بازه منتشر می شود .



برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته مهر 99 کلیک کنید .

++++++++++

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید .



 لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 99 :

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 99 از 5 مرداد ماه آغاز می شود و لذا دفترچه راهنمای ثبت نام این مقطع نیز در همین بازه منتشر می شود .



برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر 99 کلیک کنید .

++++++++++

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته مهر 99 کلیک کنید 



 خاطر نشان می شود به محض انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 99 این مفاله بروز رسانی شده و لینک دانلود راهنمای نام نویسی مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه در این مقاله فعال می شود . هم چنین داوطلبان با غضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام بدون آزمون هیوا می توانند از زمان انتشار ذفترچه مطلع شوند .

بیشتر بخوانید : لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد





لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99
 متقاضیان ادامه تحصیل در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد برای اطلاع از لیست رشته های ارائه شده برای ورودی نیمسال دوم تحصیلی لازم است دفترچه مقطع مورد نظرخود را از سایت دانشگاه آزاد دریافت نمایند . لذا برای سهولت دسترسی داوطلبان لینک دانلود دفترچه مقاطع مختلف رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99 را در ادامه ارائه داده ایم :



 داوطلبان با مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم ، دیپلم 3 ساله نظام جدید ، دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در ثبت نام رشته های این مقطع شرکت نمایند .



 لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن 99 در تاریخ 30 آذر ماه منتشر خواهد شد 



  متقاضیانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته هستند می توانند از میان لیست رشته های ارائه شده ، رشته محل مورد علاقه خود را پیدا نمایند .



 لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن 99 ، پس از انتشار دفترچه در این قسمت از مقاله فعال خواهد شد 





 فارغ التحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید تنها مجاز به انتخاب رشته از میان لیست رشته های مقطع کاردانی پیوسته هستند . 



 لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن 99 ، پس از انتشار دفترچه در این قسمت از مقاله فعال خواهد شد 



 دانش آموختگان دیپلم چهارساله نظام قدیم ، دیپلم 3 ساله نظام جدید ، دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی مجاز به انتخاب رشته از میان رشته محل های مقطع کاردانی ناپیوسته هستند .



 لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن 99 ، پس از انتشار دفترچه در این قسمت از مقاله فعال خواهد شد 



 توصیه می شود پیش از ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام مربوط به مقطع خود را به دقت مطالعه نموده و مراحل ثبت نام به دقت انجام دهید . همچنین می توانید شانس خود را در قبولی رشته های دانشگاه علمی کاربردی امتحان کنید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99









اگر پس از مطالعه مقاله دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .










سوالات متداول


1-  دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 در مقاطع مختلف چند بار در سال منتشر می شود ؟
 دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 در مقاطع مختلف 2 بار در سال منتشر می شود که در این مقاله به زمان انتشار دفترچه پرداخته ایم .




2-  لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 در کدام سایت منتشر می شود ؟
 لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 در سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود که لینک دانلود تمامی مقاطع پس از انتشار در این مقاله قرار می گیرد .




3-  دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 شامل چه قسمت هایی است ؟
 دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 شامل شرایط و ضوابط ، لیست رشته و سایر جزئیات ثبت نام است که در این مقاله به آن اشاره شده است .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZxM5
نظرتان را بنویسید