زمان اعلام نتایج دکتری 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
نتایج آزمون دکتری 1400  در سه مرحله نتایج اولیه ، نتایج انتخاب رشته ( دعوت به مصاحبه ) و نتایج نهایی ( مصاحبه ) اعلام میشه که معمولا زمان اعلام نتایج اولیه این آزمون در اردیبهشت ماه ، زمان اعلام نتایح انتخاب رشته در خرداد و تاریخ جواب نهایی این آزمون در مرداد ماه اعلام میشه .



بعد از ثبت نام و برگزاری کنکور دکترای ، داوطلبا می تونن کارنامه اولیه آزمون دکترا رو از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنن و نتیجه شون رو ببینن و بعد از اون با توجه به تراز و رتبه در سهیه و دوره هایی که مجاز به انتخاب رشته شدن ، کد رشته محل های مد نظرشون رو از دفترچه انتخاب رشته انتخاب و بعد از اولویت بندی ، تو فرم انتخاب رشته دکتری وارد کنن .

در ادامه سنجش ، فرم انتخاب رشته دکتری رو بررسی می کنه ، اسامی دعوت به مصاحبه شده ها از طرف سازمان سنجش به صورت کارنامه انتخاب رشته منتشر میشه و داوطلبا با توجه نتیجه این مرحله ، خودشون رو برای مصاحبه دکتری سراسری آماده می کنن .

بعد از انجام پروسه مصاحبه و گزینش حضوری ، داوطلبا منتظرن تا مرحله آخر یعنی نتایج نهایی آزمون دکتری هم اعلام بشه و جواب کنکور دکترا 1400 رو دریافت کنن . در ادامه در مورد زمان اعلام نتایج اولیه ، انتخاب رشته ( دعوت به مصاحبه ) و نهایی ( مصاحبه ) آزمون دکتری 1400 توضیح دادیم تا متقاضیا بتونن بدون هیچ مشکلی جواب آزمون دکتری رو ببینن .





زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400
نتایج اولیه آزمون دکتری به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که در این آزمون شرکت کردن باید پیگیر اطلاعیه های این سایت باشن تا از زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 1400 با خبر بشن .

سال گذشته به دلیل تعویق در تاریخ برگزاری آزمون ، نتایج اولیه دکتری سراسری و دانشگاه آزاد اوایل خرداد ماه اعلام شد و داوطلبا تونستن با اطلاعات ثبت نامیشون ( شماره پرونده و کد پیگیری و ... ) وارد سایت sanjesh.org بشن و کارنامه اولیه آزمون دکترا رو دریافت کنن .

هنوز زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 اعلام نشده ، ولی داوطلبا می تونن عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشن ، تا از تموم اخبار و اطلاعیه های اعلام نتایج آزمون دکتری مطلع بشن .





به محض اینکه زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: نتایج اولیه دکتری











زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1400
با توجه به اینکه پذیرش دکتری به صورت نیمه متمرکزه و یه بخش از نمره قبولی آزمون مربوط به مرحله مصاحبه است ، بعد از اینکه انتخاب رشته دکتری سراسری 1400 تموم بشه ، فرمای انتخاب رشته بررسی و نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام میشه و داوطلبا با توجه به وضعیتشون و حد نصاب دانشگاه ها ، دعوت به مصاحبه میشن . 

سال گذشته این نتایج در اواخر شهریور ماه اعلام شد البته چون هنوز زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1400 مشخص نشده ، به داوطلبا توصیه می کنیم که عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه جواب آزمون دکتری اعلام بشه ، با خبر بشن .





به محض اینکه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: نتایج دکتری


زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری 1400
بعد از اینکه مصاحبه دکتری سراسری 1400 توسط دانشگاه ها برگزار بشه ، سازمان سنجش نمره آزمون و نمره مصاحبه ( 50 درصد آزمون + 50 درصد مصاحبه ) هر داوطلب رو ارزیابی می کنه و نتایج نهایی آزمون دکتری اعلام میشه و داوطلبایی که تو مصاحبه دانشگاه های سراسری شرکت کردن می تونن تو این مرحله نتیجه قبولی یا مردودی تو آزمون دکترا رو دریافت کنن .

جواب انتخاب رشته کنکور دکترا 1400 از طرف سازمان سنجش و تو سایت خودش یعنی sanjesh.org اعلام میشه و داوطلبا می تونن نتیجه نهاییشون رو تو این مرحله دریافت کنن .داوطلبا می تونن با عضویت تو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو از تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون دکتری 1400 با خبر بشن .





به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .



در ادامه بخوانید: نتایج نهایی آزمون دکتری
 شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو  در ارتباط باشین و سوالاتتون رو در مورد زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 1400 از کارشناسای این مرکز بپرسین و از تجربه و اطلاعاتشون بهره ببرین .













سوالات متداول


1-  نتایج اولیه آزمون دکتری چه زمانی اعلام میشه ؟
این نتایج در اوایل اردیبهشت ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده .


2-  آیا نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری و آزاد با هم اعلام میشه ؟
 خیر ، همونطور که در این مقاله توضیح داده شد ، بعد از اعلام نتایج اولیه راه دانشگاه آزاد و سراسری از هم جدا میشه .


3-  نتایج نهایی آزمون دکتری چه زمانی اعلام میشه ؟
 این نتایج در شهریور ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده .

منبع : زمان اعلام نتایج دکتری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kqEE
نظرتان را بنویسید