زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 در دو مرحله ابتدایی و نهایی اعلام شده و امکان ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس را برای پذیرفته شدگان این آزمون فراهم می کند . متقاضیان برای اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 باید اخبار و اطلاعیه های مختلف را دنبال کرده و در موعد مقرر نسبت به بررسی وضعیت خود اقدام نمایند . 


سازمان سنجش نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 را در دو مرحله منتشر کرده و بر روی سایت خود قرار می دهد . داوطلبان ضمن آگاهی از زمان اعلام نتیجه کنکور کارشناسی ارشد 99 باید به سایت مذکور مراجعه کرده و وضعیت علمی خود را مورد بررسی قرار دهند .

جواب اولیه کنکور کارشناسی ارشد حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون منتشر شده و امکان بررسی رتبه ، تراز و درصد دروس امتحانی را برای کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد فراهم می کند . متقاضیانی مجاز می بایست رشته محل های مورد علاقه خود را ثبت کرده تا در زمان اعلام نتایج از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند . در ادامه به بررسی زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 می پردازیم . 



زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99
داوطلبان در زمان مشاهده اعلام نتایج باید به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ، کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد را مشاهده نمایند . از این مرحله به بعد مسیر دانشگاه آزاد و سراسری جدا شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 به سایت سازمان سنجش و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 به سایت دانشگاه آزاد مراجعه می کنند .

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 جواب اولیه این آزمون در قالب کارنامه منتشر شده و وضعیت علمی کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد را مشخص می کند . امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعویق برگزاری آزمون در 2 و 3 مرداد پیش بینی ما برای زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99  شهریور ماه می باشد .



به محض اطلاع از اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99 لینک فعال می شود .



داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا از زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99 آگاه شوند .

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99


زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99
پس از اتمام انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 اولویت بندی رشته محل های انتخابی داوطلب مورد بررسی قرار گرفته و اولین رشته محل دارای ظرفیت به عنوان محل قبولی وی اعلام می شود . از این رو متقاضیان برای اطلاع از وضعیت قبولی خود باید در بازه های زمانی در نظر گرفته شده به سایت مربوطه مراجعه نمایند . در قسمت زیر زمان اعلام نتیجه نهایی کنکور کارشناسی ارشد را برای هر یک از داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ارائه می دهیم . 


زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد سراسری 99 :


 سازمان سنجش به منظور رفاه حال داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سامانه ای را در سایت خود طراحی کرده که متقاضیان بر اساس آن می توانند تمامی فرآیند های آزمون را پشت سر گذاشته و در نهایت از وضعیت قبولی یا مردودی خود باخبر شوند . هر چند سال گذشته به دلیل برخی مشکلات ، لینک اعلام نتایج این آزمون در هفته سوم شهریور ماه فعال شد اما پیش بینی ما برای زمان اعلام نتیجه نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 هفته اول شهریور ماه می باشد .





به گفته رئیس سازمان سنجش کشور دکتر ابراهیم خدایی ، نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 ، تا پایان مهرماه 99 منتشر می شود .



بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99


زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 :


زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 پس از انتشار نتایج دانشگاه های سراسری و احتمالا در نیمه دوم شهریور ماه خواهد بود اما به دلیل تغییرات احتمالی به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از زمان دقیق این فرایند مطلع شوند .


لازم به ذکر است طی سه سال گذشته تغییراتی در نحوه اعلام جواب نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد صورت گرفت و سازمان سنجش این نتایج را در سایت خود منتشر کرد .   



به گفته رئیس سازمان سنجش کشور دکتر ابراهیم خدایی ، نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 ، تا پایان مهرماه 99 منتشر می شود .



بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99


مشاوره زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99
اطلاع به موقع از فرآیند های کنکور کارشناسی ارشد 99 باعث خواهد شد داوطلبان از مراحل بعدی جا نمانده و مسیر آزمون را بدون دغدغه و نگرانی طی کنند . از این رو سازمان سنجش جدول زمان بندی کنکور کارشناسی ارشد را در دفترچه ثبت نام این آزمون منتشر کرده و بر روی سایت خود قرار می دهد تا متقاضیان بر اساس تاریخ های اعلام شده به برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد بپردازند .

مندرجات این جدول شامل زمان ثبت نام ، برگزاری آزمون ، دریافت کارت ورود به جلسه ، انتخاب رشته و اعلام نتیجه اولیه و نهایی می باشد . انتخاب رشته صحیح نیز نقش بسزایی در کسب رتبه قبولی دارد که به متقاضیان توصیه می کنیم بدین منظور از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد استفاده نمایند . 

همچنین داوطلبانی که در این آزمون موفق به پذیرش در هیچ یک از کد رشته ها نشده اند می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد 99 شرکت کرده و شانس دوباره ای را به خودشان بدهند . بدین منظور پیگیر اخبار بوده تا از این فرآیند جا نمانده و به ثبت کد رشته ها بپردازند .


کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز تا زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 همراه داوطلبان بوده و تجربیات خود را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار آن ها قرار می دهند  .

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد


سوالات متداول


1- آیا داوطلبان کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد نتایج اولیه خود را همزمان دریافت می کنند ؟
بله ، همانطور که در متن مقاله در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99 فقط یک کارنامه برای کلیه داوطلبان منتشر می شود . 




2- آیا در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 کارنامه ای برای داوطلبان منتشر می شود ؟
در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد تنها وضعیت قبولی یا مردودی داوطلبان مشخص شده و کارنامه نهایی چند روز پس از آن منتشر خواهد شد که لینک آن در مقاله قرار خواهد گرفت . 




3- داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 حداکثر چند انتخاب خواهند داشت ؟
با توجه به توضیحات مقاله این داوطلبان حداکثر می توانند 100 کد رشته محل را انتخاب کنند . 

منبع : زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GmVJ
نظرتان را بنویسید