زمان برگزاری آزمون MSRT

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
زمان برگزاری آزمون MSRT 99 توسط وزارت علوم تعیین و از طریق سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد) اطلاع رسانی می شود که با توجه به شرایط خاص کشور در سال 99 ، برگزاری این آزمون با وقفه مواجه شده و پیش بینی می شود مجددا در خرداد ماه از سر گرفته شود .

برای مشاوره زمان برگزاری آزمون MSRT






آزمون MSRT که مجری برگزاری آن وزارت علوم بوده ، جهت تعیین سطح زبان انگلیسی داوطلبان برگزار شده و مدرک آن برای تمام دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت معتبر است . مدرک آزمون ام اس آر تی 99 در خارج از کشور اعتباری ندارد ، با این حال به علت آسان تر و کم هزینه تر بودن نسبت به آزمون های بین المللی نظیر آیلتس و تافل ، شرکت در این آزمون برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در داخل کشور را دارند گزینه مناسب تری می باشد .

ارائه مدرک زبان انگلیسی در آزمون دکتری وزارت علوم اجباری نیست ، همچنین در سال 99 اعلام شد که داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر برای شرکت در آزمون دکتری بهداشت الزامی نیست ، با این حال ارائه این مدرک در زمان مصاحبه امتیاز داشته و در حین تحصیل در مقطع دکتری نیز یکی از شروط شروع پایان نامه ، داشتن مدرک زبان است که اهمیت بالای این آزمون را برای داوطلبان و دانشجویان دوره دکتری نشان می دهد . در ادامه زمان برگزاری آزمون MSRT در سال 99 اطلاع رسانی شده است .



زمان برگزاری آزمون MSRT 99
داوطلبان شرکت در آزمون MSRT می بایست برای ثبت نام و اطلاع از تقویم برگزاری این آزمون نسبت به ثبت نام در سامانه سجاد اقدام نمایند ، سپس آزمون مورد نظر را انتخاب کرده و هزینه ثبت نام را بپردازند .

این آزمون معمولا حدود 10 بار در سال برگزار می شود و در صورتی که داوطلب در یکی از نوبت های برگزاری MSRT نمره قبولی این آزمون را کسب نکرد ، می تواند در نوبت بعدی شرکت نماید . به علت شرایط خاص پیش آمده در کشور در سال 99 ، زمان ثبت نام آزمون MSRT دستخوش تغییر شده است و احتمال می رود از خرداد ماه فرآیند ثبت نام و برگزاری این آزمون از سر گرفته شود . برای اطلاع از زمان دقیق برگزاری این آزمون می توانید عضو کانال تلگرام آزمون های زبان خارجی هیوا شوید .


" در حال حاضر برنامه زمان برگزاری آزمون MSRT 99 منتشر نشده است و به محض اعلام ، این مقاله به روز رسانی می شود . "



بیش تر بخوانید: صفر تا صد آزمون MSRT










مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم را در زمینه آزمون های زبان انگلیسی داخلی و بین المللی در اختیار شما قرار دهند که از طریق تماس تلفنی با این مرکز می توانید از راهنمایی های مشاوران تحصیلی هیوا بهره مند شوید .












سوالات متداول


1-  آزمون MSRT چه زمانی برگزار می شود ؟
 آزمون ام اس آر تی حدود 10 نوبت در سال برگزار می شود که به محض انتشار برنامه زمانی برگزاری آن ، این مقاله به روز رسانی می شود .




2-  آیا مدرک زبان MSRT در دانشگاه های خارج از کشور اعتبار دارد ؟
 خیر . طبق متن مقاله مدرک MSRT تنها در داخل کشور دارای اعتبار است که داوطلبان و دانشجویان دکتری دانشگاه های داخلی می توانند آن را در زمان مصاحبه و در طول تحصیل در مقطع دکتری ارائه دهند .




3-  از چه طریق می توان در آزمون MSRT ثبت نام کرد ؟
 داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سجاد نسبت به ثبت نام در آزمون MSRT اقدام نمایند که جدول زمان برگزاری این آزمون در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .

منبع : زمان برگزاری آزمون MSRT
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jrMB
نظرتان را بنویسید